2008 karácsonya óta csapágyas. Elvileg minden alkatrészem megvan már hozzá. A motor kint. Csak idő kellene. Talán majd az unalmas, hosszú téli estéken összerakom, karácsonyi ajándéknak magamnak. :)
Addig is a rettenetes, ocsmány, és kinyírhatatlan Kia Pregio helyettesíti. Meg természetesen a 75-ös is, mivel az is kinyírhatatlan. :)
Eredetvzsigáztattam, átirattam. Fölösleges pénzkidobás, az első negyedéves KGFB-vel együtt majdnem egy havi fizum. A nagy büdös semmiért. Szar helyre születtem.
Kezdem felfedezni, és orvosolni az autó hibáit.
1. Szét voltak repedve az injektorsor benzincsövei, folyt a benzin a motorra. Mázli, hogy nem került olyan helyre, ahol begyulladhatott volna. 2 db 8-as benzincsövet kicseréltem.
2. Dugóban 100 fok körül állt a hűtővíz hőmérséklet, leállítás után pár perccel fel is forrt. A problémát az 1. fokozat szétégett ellenállása okozta. Amíg nincs másik, ideiglenesen rövidre zártam, így kapcsol az 1. fokozat is, de teljes sebességgel.
3. Nem működött az olajnyomás mutató. Túrtam itthon egy bontott jeladót, beszereltem, most működik.
4. Bal első zárat nem lehetett kulccsal nyitni. Kicseréltem. Ha lesz egy kis időm, kicserélem a többit is, hogy csak 1 kulcs legyen a kulcstartón. :)
5. Hiányzott a tanksapka. Bontott gyárival pótoltam.
Még kezdenem kell majd valamit a kuplung hidraulikával, a gázbowdennel, az első lengőkarokkal, a toronycsapágyakkal, a szervoszivattyúval, a csattogó szelepekkel, a nyugtalan alapjárattal, és a motor kitámasztó bakkal. Egyelőre ennyi. Aztán majd úgyis kiderül még, hogy mihez kell hozzányúlni.
Megvettem az autót Gergő cartárstól. Kellemes volt az utam Pápáról haza Budapestre.