Mutasd

>> Esemény2023-12-23

Esik a hó, az autó tisztán áll a száraz garázsban. Á nem vagyok én olyan gyerek… :P
Ellapátolom család bent… este van.. mindenhol szűz hó… a fene egye meg el kell menni csúszkálni:D

Előrelátóan a bejáróról bedobáltam az útra a havat hogy majd eltapossák az autók, és kifele tolatásnál ebben el is aladtam :D :D :D
Se elöre se hátra, semerre.. jó végül sikerült kihintáztatni, de azért ízelítőt kaptam ha felfekszik a hasak akkor annyi volt :D

Elmentem a környező utcákba, a meredekebbeket elkerültem:P
Amikor kb. éreztem hogyan viselkedik hóban, elindultam a RTL bigbráner studio mögötti kis parkolóba is hogy “forgalmotól elzárt helyen” is kipróbálgassam:)

Persze hogy ott marhult minden elsőkerekes autó:D kézifékkel.. de én nem nekik akartam megmutatni szóval.. egy dolog érdekelt hogy megfelellő távolságban legyek tőlük:D

Az elektronika mindenhol fog, nulláról indulva lehet kicsit bohóckodni de minél nagyobb a kerékfordulat és a tempo annál jobban tiltja a devianciát :P :D a téli bridgestone nagyon jól fog, gyorsul lassul az autó:)

Na de eljött az ideje a nagy kipörgés gátló kikapcsolás próbának ;)
Akkurátusan megálltam két fa közt, hogy ne tudjanak telibe verni a többi ott marhuló offok…
Motor leállít akksi saru levesz 1, 2, 3, 4, 5 vissza:)
Indítok sorban a hibaüzenetek, fényképező beszorítva az anyós fejtámla alá mehet a pörgés:D
Nem akartam túltolni mert sem padkát, sem az ott hagyott lakóautókat nem akartam telibekapni:P
De amire kiváncsi voltam azt megtapasztaltam.
Az autó tudja kb. A 80-90%-át futóműből annak ami élményt ad.
Tehát az autó a jó, nem elektronikus trükközés az a stabilitás amit tud:)

A hajtás kicsit lebutul, de a segg kidobós móka feledteti:)
Kb. Amikor másodszor visszakorrigálod az autót és koppon végálláson a kormány, innen ha legközelebb leállítod vissza is kapod a teljes hibamentes autót;)

Szóval élmény volt a javából, tiszta mocsok lett az autó:D
De a hó gyorsan olvadt meg kellett ragadni az alkalmat:)