Tagok >> SKrisz >> Spider / GTV V6 TB Rosso >> Blog
- Típus:Spider / GTV V6 TB Rosso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Alfa Rosso 130
A Zender kit második lépcsőjeként (szintén eBay-es beszerzés) felkerült az autóra a hátsó szárny is 2005-08-05. -én... Szandrától ez volt a 6. évfordulónkra az ajándék. :))
2005-03-26. Ollah tunning mániájának szerencsés áldoztaként megvettem tőle a T28-as bibrid túrót (ami azóta is, köszöni szépen nagyon kitűnően működik :)) ami a tavasz első szép napján gyorsan beépítésre is került, Giovannitól származó csippel együtt! Azóta is ez a kombó szolgáltatja a plussz parpákat a vasban! :)
Ollah, maga az út hathatós figyelemfelkeltése után, az eBay-en sikerült hozzájutnom a rosso mániám azóta is tartó szerelmének első tárgyához, ehhez a csodálatos rosso bőr műszerfalhoz! A beépítést (ki más:)) Csöri mester hajtotta ismét végre, életét és vérét áldozva a sikerért! :) Ezúton is mégegyszer nagyon köszönöm!!!!
Az Alfa GTV Zenderesítésének kezdő lépéseként felkerültek (szokás szerint a Csörgő autószervíz segítségével) az első Zender cuccok az autóra. Ezek "név" szerint a küszöbök illetve az első lökhárító toldat.
A beltér átalakítása is elindult 2005-01-27-én. Ekkor került fényezésre a középkonzol, váltóbox, műszercsövek, illetve bekerült az első MOMO darabok 2 képviselője, a kézifék kar, illetve váltógomb személyében! :)
2004-05-04. Végre bekerült az autóba amiért érdemes túrós vasat venni! Az első fém Blow Of Valve + a hozzá illő és megfelelő szürcsögést előállító F1-es direkt szűrő! Nagy királyság az már egyszerbiztos! :)))
2004-03-27 - Felekrültek az autóra az Azev A felnik, amikért egészen Hamburgig vezettem VViktor kollégával... Kicsit sem vagyunk megszállottak... ááááá... dehogyis... :)))
2004-03-24 - A 6 hengeres 12 szelepes motor egyik hátránya a csészés szelepmegoldás. Erre nagyon oda kell figyelni és 30.000 Km-enként a szelephézagot nem árt beállítani, ha a csattogós V6-ot el akarjuk kerülni! Ez történt meg tavaszán - Hézagállítás és csészék cseréje. Valamint 100.000Km-nél a szíjak cseréje.
2004-02-07 - Tavasz (előtti) szervíz. Az első (és ezidáig egyetlen) hibás alaktrész a termosztát cseréje, valamint megkapta az autó a fekete elemek körbefényezését. Ekkor még híre hamva nem volt a Zender kit-nek :)
Aznap amikor megvettem első utam, rögtön a Csörgő autószervízbe vezetett, ahol megtörtént az első kötelező lépések egyike. Összes folyadék cseréje. Ezzel egybekötve egy biztonsági (lélekmegnyugatós) felülvizsgálat. Motorikusan hibátlan, fékek OK, futómű OK. Amit már magam is tudtam, hogy a gyári felnin a gumik azok kukásak, de mivel úgyis 17"-esre akartam cserélni ez nem fájt annyira! :)