Mutasd

>> Szerviz2019-06-04

Amióta össze lett rakva az autó, nem voltam vele futóművesnél. Hiba, mondjuk nem is tettem meg 500-nál több km-t. Ki lett cserélve a csonkállvány a Crosswagonéra a fék miatt (Hiba volt a csonkállványt is cserélni), illetve megkapta a Novitec szettet.

A szaki rögtön mondta, hogy azért elég kemény ez a gátló elöl, meg sorolta a hibalistát:
- Bal alsó gömbfej lóg
- Jobb kormányösszekötő-gömbfej lóg
- Hátsó tengely excenteres alátétek kikopva, elfordulnak
- Jobb féltengely gumiharang szakadt

A hibák ellenére azért állított az összetartáson, mert katasztrofális volt már érzésre is. Mérés után fogta a fejét és megértette miért szükségszerű nagyjából helyrerakni a dolgokat.
Onnan indultunk, hogy +/+ 2 fok volt az eltérés, ami kb 22 mm lehetett. Ezt sikerült kb 0-ra hozni, máshogy is viselkedik az autó, az biztos.

Ha kijavítottam a hiányosságokat, újra ellátogatok a futóműveshez. (Schirger Gumi a Gumisch, Bp. XVI. Ker.)