Mutasd

>> Szerviz2019-06-28

Csütörtökön (06.27) sikerült kicserélnem a jobb oldali csonkállványt is. Mivel mostanában elég sűrűn voltak szétszedve a csavarok, minden könnyen jött szét. Annyira jól ment, hogy 2 óra alatt végeztem a szét- és összeszereléssel. A jobb oldalon a felső lengőkar és kormányösszekötő gömbfej cseréje mellett szükség volt egy külső féltengely csukló porvédő gumiharang cserére is. Az is ment már rutinból, küzdöttem vele eleget az évek során :) Most már az első tengely tutira le van tudva.
A hátsó tengelynél nem tudta állítani a szaki legutóbb az összetartást, mivel az excentrikus alátét lapolt része teljesen ki volt kopva és a csavar elfordult benne. Ezt a két kis alátétet is sikerült beszereznem, ezzel is elszórakoztam pár percet, de sikerült kicserélni őket.
A középdob is kapott 2 darab rögzítő gumibakot, most annyira feszesen áll a kipufogó, hogy rezeg rajta a kézifékkötél :). Majd foglalkozom ezzel is, ha lesz hozzá kedvem.
A sebességmutató órában pár hete kicseréltem egy darab kiégett izzót, most egy másik gondolta úgy, hogy nyugdíjba vonul. Mivel nem akartam még egyszer kiszedni az órát, így cseréltem az összes maradék izzót.