Tagok >> Szabeee >> 156 2.0 Twin Spark Blackline >> Blog
- Típus:156 2.0 Twin Spark Blackline
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Grigio Chiaro
Végre eljött a várva-várt nap. Mivel elég sokat költöttem az alkatrészekre, költséghatékony volt egy ismerős műhelyébe elvinni a vasat. Minden szükséges alkatrészt bepakoltam, a szerszámokkal együtt. A művelet 4 órát vett igénybe, különösebb fennakadás nem volt. Amikor megérkeztünk, egy másik 156 látványa fogadott, így ez a szerelés is jól indult. Amit megcsináltunk: olajcsere, vezérlésmódosító csere, vezérlés csere, vízpumpa csere, balansz szíj csere, ékszíj csere, vezető és feszítő görgők cseréje. A következmény az volt, hogy gyönyörűen muzsikál a Twin Spark. Számomra furcsa, szokatlan, de valószínűleg nem lesz nehéz hozzászokni :) km állás: 160 025.
Videó is készült a dologról :)
A vezérlés csere menete:
- Jobb első kereket le kell venni
- Belső sárvédőt ki kell csavarozni és kivenni.
- A generátor meglazítása után az ékszíjat le kell venni,
- A motor oldalán és tetején lévő műanyag burkolatot le kell csavarozni.
- Balansz szíjat le kell venni.
- A szelepfedelet el kell távolítani.
- A vezérműtengely rögzítő szerszámot fel kell helyezni a szívó oldalon a 2., a kipufogó oldalon a 3. hengerhez, ahogy a második és harmadik képen látható.
- A feszítő görgő meglazítása/levétele után eltávolítható a vezérműszíj.
- Vezérlésmódosító cserénél (mint esetemben) ekkor kell kicsavarni a vezérműtengelyből.
- Az összerakása ugyan ez, fordított sorrendben :)






0
514
Fórum
Friss topicok
- 155
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV