Sorozatosan nem indult az autó. Főleg hideg motornál. Ha beindult akkor utána meleg motornál simán elindult. Első körben adtam neki egy kis injektor tisztítót tankoláskor, de nem segített.A szerelőm az AC-re gyanakodott. Szét is szedtük a csomagtartót, és a hátsó ülést, de nem ott volt a probléma. Végül kiolvastuk a hibát. Hűtőviz hőmérséklet érzékelő szenzort írta hibának. Ennek cseréje tényleg megoldotta a hibát.
Régóta játszottam a gondolattal, hogy feketére kellene fújni a felnik küllőit.
A telet kihasználva át is fújtam őket.Nem volt egyszerű kiragasztgatni. :oP
Remélem tartós is marad.
Ma végre sikerült az okmányirodát is kipipálni. Megvan az új forgalmi és a friss vizsgamatrica is.
A jó időt ismét kihasználva elgurultunk műszaki vizsgára.
Minden O.K. Csupán a kipufogóval volt egy kis aggodalmuk, hogy dupla kivezetésre lett átalakítva. De azért a vizsga sikerült.A futómű is egyben van nem lóg semmi. Remélem a hideg elmúlásával eltűnik a futómű nyüszögése is.Már csak az okmányiroda van hátra, mert betelt a forgalmi! :o( Valamint akkor átírják a környezetvédelmi besorolást is mert 2 éve piros plakettet kaptam. Most pedig már kéket.
Mivel jó ideje állandóan lemerült az akkum, és az akku cseréje sem oldotta meg a problémát.( a töltésjelző lámpa nem világított járó motornál) Szerelőm nem egyszerű munkával ki szerelte, elvitte felújítani. Kapott új feszültségszabályzót , diódahidat. Valamint beszereléskor egy új szíjat mert a régi itt ott repedezett volt.
Végre lecserélődött a kormányom. Sikerült szerezni egy jó állapotú bőrkormányt, ma felkerült.Cirka fél óra alatt végeztem is vele.
Miután utána olvastam a topikok-ban és a blogokban. Ma féktisztítóval neki estem a pillangószelep tisztításának. Volt mit lemosni bőven. Nagyon szutykos volt.
Ma végre bekerült helyére a karbon mintás közép konzol. Valamint a fa váltógomb helyére felkerült egy fekete gyári váltógomb. (Ugyan nem bőr, de legalább fekete. Még a 146-osról maradt.) Már csak a kormány csere van hátra, és el is tűnik a beltérből a fa.
Tettem egy kísérletet a fa mintázatú középkonzol átfestésére. De mivel ezüstben sem lett az igazi, beszereztem egy karbont. Az lesz az igazi!!
Ma gondoltam én is teszek egy próbát és kitisztítom az LMM-et. Hátha érzek valami különbséget. Szerintem jobb lett. Legalább is azóta nem jelentkezett az a megtorpanás gázadáskor jelentkezett néha.