Ma végre a jó időt kihasználva!! Elvittem vizsgáztatni az autót. Bár már novemberben lejárt azóta nem is használtam. Az akkumulátort persze töltögetni kellet ennyi állás után. A vizsga minden előzetes javítás nélkül sikerült!! Mindössze egy olajfolyást és a kipufogó felületi korrózióját említették meg. Valamint mivel vizsga előtt le kell, hogy fényképezzék az alvázszámot, le kellett szerelni a toronymerevítőt mert takarta a számokat. De fotózás után vissza is szerelték.
Ma elindultam Zsámbékra az Alfa Kontakt-hoz, hogy kiderítsük a légzsák hibák okát, de Zsámbékon egy kereszteződés előtt az autó leállt, és nem indult újra! :o( Először gyanakodtam a benzinre mert ugyan negyedig jelezte a műszer de hátha ennyit csal gondoltam.) Miután vettem benzines kannát és benzint (szerencsére ott volt a kút az út túloldalán) betöltés után sem indult. Azután a sokadik próbálkozás után csak beindult! Közben a szervizből is megérkezett a segítség. A Hiba nem a benzin hiány volt! Hanem Alapjárati motor, Alapjárati jeladó, valamint lambdaszonda. Valamint ha már úgy is ottmaradt az autó kicserélik az első szélvédőt is mert az is repedt volt már és így a vizsgán már gond lett volna.
Műszerfal világítás izzócsere után égve maradtak a légzsák visszajelző lámpáim!
Téli gumik kerültek a 16-os felnikre. Így ezek kerültek fel az autóra. (Pirelli)
Ma feltettük a téli gumikat. Volt két lelkes szerelőm is akik egy kis gumicukorért vállalták a melót. :o) A gumikból kettő valószínűleg még ezt a szezont kibírja, de jövőre cserés lesz.
Kicseréltem az oldalirányjelzőt fehér ledesre. Homasita.
Megvolt a sikeres műszaki vizsga, és a friss zöldkártya is!!
Ma kapott friss olajat,(Selénia) olajszűrőt, valamint kicseréltük a pollen szűrőt is.
Alapos tisztítás céljából lett levéve a motor takaró műanyag. Ha már le szedtem át festettem.