Blog
Ilyet még nem csináltattam, és hát túl van a vas az elmúlt évek alatt azért néhány apróságon, mint pl.: rugótörések, lengőkarcserék, gólyalábak ki-be szerelése. Alfater segítségével az Autóklubnál meg is történt a dolog a mai napon nagyon jó áron. Remélem, az első gumik belső futófelületének gyorsa Tovább »
Ma sikeres vizsgát tett a verda, köszönöm Mattyancsnak a segítséget MEGINT. Majd úgyis hívom megint ha KELL VALAMI. :P :) Történt mostanában azért más is. "Új" felnik ( ez már a harmadik variáció közös történetünk alatt, fotók mellékelve ) és gumik ( defekttűrő Bridgestone Potenza ) kerültek fel, Tovább »
Hirdetésemre Public Enemy ( KriszKing ) cartárs jelentkezett be, és több, mint baráti áron adott el nekem 2 db használt 225/45 R17 méretű, Marangoni típusú gumit. Muszáj volt ráreppennem a projektre, mivel az elsők cseréje nagyon indokolt volt már. Fel is szállította Budapestre a gumikat! :) A dön Tovább »
Remélem a jó Isten televágja azt a barmot, amelyik tegnap este TK-ra tette a jobbos tükrömet a belvárosban... :( "Öröm" az ürömben, hogy Oszinak pont csak egy jobbos tükre volt, és az ugyanolyan színű, mint a verdám. Fel is rakattam vele, egy csavar szívatta vagy fél órát... :) Nincs nagy szere Tovább »
A törött jobb első lett cserélve, ill. cserélni kellett a bal oldalon a rugótányért. Szerencse, hogy Alfater tudott szerezni tányért, különben komplett gólyaláb cserét kellett volna eszközölni. Nem így lett... :) Most jó és csendes az eleje - már szinte nem is emlékeztem, hogy milyen is ez. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2,4 JTD Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:blue odissey ( sötétkék-metál )
- Jellemzők:
Belgiumból származó, ragyogó műszaki állapotnak örvendő trakesz. Én is behódoltam ezennel a sötét oldal akaratának. :) Frissített, bicskakulcsos modell a 103 kw-os motorral. Teljesen más kávéház, mint a 156... - Extrák:
Momo bőrbelső, xenon, navi, telefon, 17" alufelni stb... gyönyörű nagyvad! Ebből nem tűnt el a CD-tár! - Egyéb:
A hátsó futóművet idővel át kell nézetnem, kissé terpeszt már, meg oda nem illő nyüszögéseket hallat néha.
Egyelőre csak tervezem a közeli jövőben a napfénytető ( megint... :) ); tempomat applikálását, ill. hamarosan a kasztnin található hibák javítását horpadásjavító módszerrel, és nagyon ráférne ezt követően egy polír. Úgyhogy dolgom az lesz. Majd szép lassan...
2008 07.: amit lehetett a fentebb leírtak közül, megvalósítottam. ( részletek a blogban! ) Horpadások rendbetételét asszem inkább kihagyom, ismerve azt a rizikófaktort az autó külleme szempontjából, amit pl. egy bp.-i bevásárlóközpont parkolója jelenthet... :(