Gyakorlatilag a nuvola megvétele óta állt fent a jelenség, hogy az üzemanyagszint-mérő az óraegységben nem mutatta a nafta szintjét - azaz igen, a gyújtás/beröffentést követően kb. fél percig, utána rohamos gyorsasággal fittyedt le a mutató zéró állásba, a csóróságjelző lámpa pedig már-már a retinámat égette folyamatosan. ( Csak csendben: kb. négyszer sikerült kifogyasztanom a benzint a bellából, szerencsére mindig benzinkút közelében történt a malőr... )
Egy isteni sugallattól vezérelve, és Töki májsztró ( Zé. munkatársa ) egy korábbi beavatkozását a JTD-men megjegyezvén kicseréltettem a komplett cuccot a tankból AC-pumpástól, úszóstól, membránostól. A rendelkezésemre álló, bontásra ítélt nagyvad alkatrésze került beszerelésre. Éééés - megjavult, a szint korrektül látható, a benzinkannát eltehetem a csomagtartó hátsó fertályába VÉGRE. :)
066 10perc 145 146 156 166 16v 18 2 2013 3.0 3.0v6 5 6 9 ablak ablaktörlő abs ac-pumpa ajtóhatároló alfacity alfacity09 alfás alsó alufelni autóékszer autóvétel állítás átírás baromarc beszerelés betétszűrő bmc cd chip cicergés csapágy csere csonkállvány csukló csupasz delphi deminek depi dunaújváros egom eisley ékszíj eladás eladďż˝s elektronika első észvesztés faja fékbetét féknyereg fél-off felni felső féltengely feltöltés felújítás fényezés fiattalitököl fotózkodás full fűtőmotor futómű futóműállítás g-szem g.cifejű gabcsi ganajozás generátor gl-szem gt gtv gumi gumiharang gyertya gyönyör gyorsulás használt hátsó helyzetjelző holtponti horror icc ics import inkontinencia izzó jano javítás jeladó jelzés jtd kaccsojjaki kanna kaposújlak
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 24V aut. Distinctive // 2013-12-10