Ezt a szépséget eléggé elhanyagolt állapotban vettem, jó ideje nem volt használva. Lehangoló látványt nyújtott, de én megláttam benne a szépet és a jót! :) Az első napját nálunk úgy kezdte, hogy majd' egy napig ganajoztuk belül... :S
A végcél ebben az esetben sem titok: ez az autó érdemes arra, hogy rendbe tegyem, és valaki más élvezze vele az utat a későbbiekben... Ergo: eladó lesz ez is.
Rövidesen megtörtént a bal első belső féltengely-csukló cseréje Zé-nél, majd nemrégen a "Jano-dob"-nál felhelyeztettem egy hátsó sportdobot. Igyekeztem megtartani a gyári kinézetet, szerintem gyönyörű lett. A nagy hang mellőzését kértem ( öregszem?! ). A rendszer többi része jó állapotú, még a katalizátor is 100 %-on dolgozik.
Általánosságban elmondható, hogy korához képest ragyogó állapotú az alja, az emelési pontok környéke is kiváló kondíciónak örvendenek.
Átírás. ( huhh... durva. )
Beszerzésre került egy komplett ABS, Zé fogja beszerelni más dolgokkal egyetemben.
Pár apróság ( ICS gombok pl. ) cserélve lettek belül.
Folyt. köv.
Ma az utolsó gyenge láncszem is javítva lett - nevezetesen a belső GL-szem - Lenkeyék végezték el a munkát. Ezután a teljeskörű retus után elvihettem végre futómű állításra... Éppen ideje volt már, hogy befejezett legyen a munka, nagyon untam már a szervízbe járást, meg hát az anyagi vonzata sem kevés egy ilyen teljes felújításnak... :(
A gyári állapotú sem lehet jobb/csendesebb ennél. :)
Lenkeyék IS megállapították, hogy kifejezetten jó állapotú a verdám - ő aztán látott már jó néhány 166-ot alulról/szétszedve.
Az eleje egész rendben van, átnézettem azt is. Az majd csak később lesz anyagi csőd okozója...
Egy jelentősebb összegbe került ma is a hátsó futómű rendbetétele - és még nincs vége...
Stabilizátor, kereszttartók, lengőkar-összekötők lettek átszilenteztetve. Sokkal erősebb gumit kapnak a gyárinál, így jó ideig nem lesz velük gond. Érezhetően masszívabb a hátulja, DE még kell rá költeni... :(
Valóban a hátsó futómű a leggyengébb láncszem a 166-nál, ezt tapasztalhatom a saját bőrömön/családi büdzsénken.
DE EGYSZER AZÉRT IS HIBÁTLAN LESZ!!! :)
Ma Gerissimoéknak hála ( 1000x THX ), na meg a jó áron beszerzett alkatrészeknek, elhallgatásra ítéltetett a hátsó futómű.
No nyifogás, nyöszörgés, kopogás! :)
Konkrétabban: cserélve lett a 166 hátsó fertályának egyik rákfenéje, a külső G-szem, a stabilizátor szilentek és " kutyacsontok". A mesterek átvizsgálása azzal az eredménnyel zárult, hogy a többi része - lengőkarok - jó állapotúak.
Még mindig terpeszt egy kissé a vas, lehet, hogy megpróbálkozom egy futóművessel...