Gyönyörű GT-nk elég sokáig állt a korábbiakban elvégzett szépészeti beavatkozások miatt. Még nyáron, a lerakása előtti utolsó nagyobb úton megszólalt halkan a jobb hátsó kerékagycsapágy, mely az elmúlt egy hónap alatt ( mióta újra használjuk ) karakteres morgássá alakult. A "szokásos", felső lengőkar szilent-sound is hallhatóvá vált az utóbbi napok kemény mínuszaiban. EDDIG. SKF csapágy került a régi helyére, a lengőkarok pedig át lettek szilentezve. Mindez Zé. mester műhelyében került ( szokásos módon ) kivitelezésre.
Le fogom írni, nem szerénykedem: érzetre tényleg olyan, mintha újszerű lenne az autó. A legjobb állapotúak között van hazánkban - HIBÁTLAN és GYÖNYÖRŰ.
Ide kell írnom Zé. szavait: ha GT-t keresne magának, gondolkodás nélkül az enyémet venné meg. Ennél jobb vélemény szerintem nincs. UFF.
ELADÓ.
Ma elhoztam Zé.-től. Nem lett elkapkodva, igazából ráért a dolog. Gyönyörű, karc,-és horpadásmentes lett a nero bella. Kapott friss olajat, és az összes szűrőt is cseréltettem. Kaptam a Mestertől új márkajelzéseket előre és hátra. A napokban átszilenteztetem a felső lengőkarokat is...
Leadva a bella nero GT Zé.-nek... Tapasztalatból tudom, hogy fehér holló előfordulási mennyiségével vetekedő potenciális vevők - ki tudja, milyen indíttatásból - 2,5M Ft. környékén már elvárják az irreálisan csacsi-ragyi szalonállapotot a karosszérián, teljesen mindegy a típus, az évjárat, vagy a futásteljesítmény. Mivel a lépéskényszer mindig az eladót érinti, most meg is kapják ezt majd a verdától.
Totális karc,- rányitástól keletkezett apró horpadás,-és minden egyéb mentesítés a teljes kasztnin fényezéssel és egyéb módszerekkel - hogy aztán újult erővel hirdessem tovább, mert ELADÓ!
Műszakilag még mindig kifogástalan.
Első fékbetétek cseréje, TEXTAR betétek kerültek fel. Ezek állítólag kevésbé hajlamosak a későbbiekben csikorogni. Cserélve lettek az első helyzetjelzők is, szép fehér fényű izzókkal.
Hogy hol?
MÉTA autó szerviz, XVIII. Méta u. AJÁNLOTT!!!
Fentiek után ettünk egy qvvajó hambit. Ez azonban érdeklődés hiányában nem kerül ismertetésre. :)
Hogy miért? Mert az. Pont. Sok év tapasztalata és nála eltöltött idő után bátran jelentem ezt ki. Az biztos, hogy jelentősen járult hozzá ahhoz a tényhez, hogy ennyi Alfa birtoklása és szereltetése ellenére még megvan a zacseszom mindkét golyóval - nem szúrtam bele semmit, és nem metszettem még le magamnak alkalomszerűen erős felindultság közepette.
Jelen bejegyzésem apropója egy másfél hónappal ezelőtti szereltetés. Közel 190K km. körül adódhatnak már gondok, egy rossz szavam nincs az autóra, mert NAGYON jó.
Na jó, konkrétan kinyomócsapágy, tárcsa és szerkezet csere történt. A kéttömegű ragyogó állapotú!
4000K-s Philips H7 izzók, szettben a hozzájuk tartozó fehér fényű helyzetjelzőkkel. Zé. bácsi majd berakja őket, mert az én képességeimet már ez is meghaladja. :)
A vételáron felül a következőket igényelte költségben ez a bella: cca. 320000.- Ft. a forgalomba helyezése, egy-két dolgot cserélnem kellett rajta (balos kilincs, jobbos tükör, embléma elöl), és kapott egy fullos ápolást kívül-belül polírozással együtt. :)
ELADÓ!