Eddig bírták az első gumik. Laci barátomtól ( Varga Laci, a Fiat/Alfa bontós ) nagyon korrekt áron kaptam két nagyon jó állapotú használt Goodyear Eagle F1 típusút, fel is kerültek a felnikre. A szereltetés GabCsi-nál, a Méta Gumiszervizben esett meg.
Ma sikeres vizsgát tett a verda, köszönöm Mattyancsnak a segítséget MEGINT. Majd úgyis hívom megint ha KELL VALAMI. :P :)
Történt mostanában azért más is. "Új" felnik ( ez már a harmadik variáció közös történetünk alatt, fotók mellékelve ) és gumik ( defekttűrő Bridgestone Potenza ) kerültek fel, a belső térben cserélve lettek a levegőbeömlők, ICS tekerőgomb ( végre használhatóra ), és az első fékbetétek is.
Az autó valamiért úgy gondolta, hogy megunta a bal oldali első lámpa alatti króm díszlécet, és elhagyta azt. Ez a hisztije SEM érdekel, Grando-nak hála ( gigathx.! ) már pótlásra is került. Nem kis segítség volt ez tőle, mert csak lámpával együtt szokás árusítani ilyet. Jobb idő esetén fel is kerül a helyére (ragasztás).
Jobbos féltengely külső gumiharang megint elfosta magát, immár azt hiszem harmadszorra. Cseréltük. Elképzelésem nincs, hogyan lehetne megóvni...
Hirdetésemre Public Enemy ( KriszKing ) cartárs jelentkezett be, és több, mint baráti áron adott el nekem 2 db használt 225/45 R17 méretű, Marangoni típusú gumit. Muszáj volt ráreppennem a projektre, mivel az elsők cseréje nagyon indokolt volt már. Fel is szállította Budapestre a gumikat! :) A döntés meghozatalát nagyban könnyítette egy, a múlt héten kapott defekt is. GabCsiéknál ma át is szerelték a szerzeményeket.
GaBcsi-nak, az amore méltán népszerű gumisának hála, a két első - gatyára kopott - gumi cserélve lett. Mostanság IS van mire lapátolnom a pénzt ( lakásfelújítás - többek között ), ezért használt, de jó állapotú ( koptató felett 3-4 mm. ) Michelin-eket raktunk fel. Nyugodtabb vagyok, nem parázok már a vizes autópályán nagyobb sebességnél. A két hátsó Hankook még teljesen faxa állapotú, maradnak.