A minap a klíma próbálgatása közben megrendülve azonosultam a ténnyel, hogy a rendszer működésre késztetése ellenére nem történik SEMMI. Szakszervízben történt kimérés után megállapítást nyert, hogy a rendszer tömített, gáz van benne - a hiba a kompresszornál keresendő... Mágnestárcsa és a hozzá kapcsolódó kuplungszerkezet cseréje meghozta az örömöt: gyakorlatilag fagyasztószekrénnyé képes avanzsálni a vas, ha azt akarom... :)Összemérhetetlenül jobb hatásfokú a légkondi a 166-ban, mint a 156-osokban.
Egy kisebb(???) pénzmagot azért természetesen ott kellet hagynom a szervízben, de még mindig jobban jártam, mint Falatka barátom. :( Részletek - ha megírja - az Ő blogjában...
Tegnap a kecske testem alatt eltört a vezetőoldali ülés. Állítólag 156 típushiba, nem igazán szereti a 100+ kilós emberkéket magán... A jelenség az, hogy az ülésmagasság emelőjét használva csak az ülés bal oldala reagál, a jobb oldal csak úgy lifeg, hallani, ahogy a teleszkóp dolgozik. Balos kanyarban elég szar a feeling, ill. az egész ülés ferdén áll.
Mára a probléma megoldva - hegesztéssel. Ez a szerencsésebbik eset, ha nem így törik, az egész ülés alsó részét cserélni kell pl. bontottra, ami járhat akár 20K Ft. költséggel is.