Mutasd

>> Szerviz2015-07-23

A sok jövés menés -meló miatt nem volt idő pont 10e-nél cserélni, de 11800nál meglett ez is. ismét castrol magnetic 5w40(kb 1 decit evett meg), olajszűrő, pollen, levegő és gázolaj szűrő…
Alfacity után utba esett HAhót, egy kis diagnosztika, ha okés akkkor kis "optimalizálás"…minden okés volt , kivéve 1 nyugtalanitó hiba, ami a magasnyomású szivattyúnál jelzett hibát…itthon ujra kiolvastuk, és "szerencsére" csak a a szelep(bosch)…amit 58e helyett megkaptam 40e-ért, optimalizálás 40e, olajcsere 20e.
optimalizálás: városban nincs különbség, klimával 6,3l, kint kb 5,5l, a gázpedál is élénkebb lett, jobban harap de még figyelem...

 
>> Szerviz2015-07-13

a légkondi használatával előjött eg ymár meglévő probléma, zörög-nyöszög a ventillátor/motorja, ki van kopva a persely…
Útba ejtettem az érdi bontót, és előttem bontották ki a cuccost, így hibátlan lett….
otthon beszereltem gyorsan, hibátlan, csöndes

 
>> Szerviz2015-07-03

hello, nem vagyok nagy légkondi használó, de ez a meleg már indokolta…szóval megnézettem, félig volt, feltőltettem, és most hibátlan hideget fúj.(persze le is nyomáspróbázták)

 
>> Szerviz2015-06-25

Tipikus hiba , zörgött a jobb eleje, gyors megnézés után az ítélet: felső lengőkar
csere,,…. nem akartam drágát, úgyis évente kell cserélni, így meitzer? lett , középáras …
berakva csütörtökön….
fél napig síri csönd :-), majd újra vmi más hang… zörög...stabpálca valszeg….csere jövőhéten.
Köszönet a segítségért Antinak, villámgyors csere volt, munkadíj nélkül, mert én meg a bringáikat szerelem…:-)

 
>> Autóápolás2015-04-10

Most hogy már jó az idő, a belső áplása is megtörtént, a műanyag elemeket Rivax spéci cuccal, a bőrűléseket pedig házi méhviasszal kentem le 2X.
Nem volt előtte sem nagyon lelakva, de most majdhogynem újszerű a belső tér :-) és mégsincs az az autókozmetikás "mű újszag/állag".
A méhviaszt konkrétan ajánlom minden olasz bőrös autóhoz, nagyon szereti, és puhítja, kezeli, és még kicsit vízálló is lesz tőle, de azért lélegzik…
Nehéz beszerezni eredetit, én is méhész barátomat kértem meg, h készítsen nekem.

 
>> Szerviz2015-03-31

Mint említettem, csöpögött a váltóból az olaj, ezt orvosolni kellett, de rosszul hittem, h csak a kihajtásnál levő 1-1 szimering adta meg magát az időnek, nem (csak) ez volt, hanem a jobbos kihajtásnál sajnos már volt valami tákolás(csak gyári szimering van bele 1700Ft-ért, ezt valami ragaccsal helyettesítették), és a szimering ház volt elrepedve a szakszerűtlen visszarakás miatt..), így túrni kellett egy szimeringházat is, valamint belement a 2 új szimering , és persze kapott 2liter új olajat is.
Most persze már jó, és száraz...

 
>> Szerviz2015-03-31

Lassan befjezettnek nyíilvánítható a karbantartás.. bekerültek előre a új KONI lengéscsillapítók, illetve a még gyári , és megviselt hűtő is megújult(nissens?), a szétszedéskor derült ki,hogy a váltó szimering háza/fedele repedt, ezért taknyolt a váltó, így azt is kicseréltük, a szimeringből (jobbos, csak gyári van!), házból bontottat kapott…
gyakorlatilag most "újszerű" az autó műszaki álapota :-), a futómű pedig csendes, és kanyarvadász..

 
>> Tuning és extra2015-03-24

A múlt héten lemaradtam egy utángyártott tetőcsomagtartóról, de jobb is így, mert most meg megcsíptem egy gyárit :-), könnyü, aluminium, zárható, szép...

 
>> Tuning és extra2015-03-19

már a 2 hátsó lengéscsillapító ki lett cserélve, most kapott 2 új monroe rugót is a hátsó traktus….

 
>> Tuning és extra2015-03-19

Az autó kapott szép gyári 16"-os alufelni szettet, az 5 lyukas "tojástartósat 205/55 gumikkal…..
Eredetileg 17"-st akartam, ahhoz volt/van is egy szett király gumim (205/50 17r!!!) ami ritka jó méret, de meggyőztek, hogy a magyar utakra nem igazán ajánlott , szét fog rázni, és cseszi a futóművet is, hát ez lett…
kép később :-)