10000 145 146 159 164 200000km 2év ablaktörlő akkumulátor alapjárat axiálcsukló baleset belsővilágítás beltér biztosíték cd-játszó fejegység fék fékbetét féktárcsa fogyasztás fordulatszám-jeladó főtengelyszimering futómű gyertya hűtőventilátor hűtővíz index indítás kerékcsapágy kerékcsavar kettőstömegű kézifék kiegyenlítőtartály kinyomócsapágy kirándulás klíma kormánykapcsoló kormányszervó kuplung légtömegmérő lendkerék lengéscsillapító lökhárító mp3 ngk nyárigumi olaj olajcsere olajfolyás pioneer regadó rendszám rugótörés sebességmérő spqr streetview szélvédő szerviz szervóolaj szimering távirányító tbi téligumi termosztát tolatókamera tréler új usb vásárlás vétel vezérlés vezérlésmódosító vízcső vizsga xenon
>> Tuning és extraAlfa 164 3.0 V6 12V // 2011-01-15
Akik ismernek tudják, hogy (finoman szólva) nem szeretem a xenont. E mellett még nem is gyári volt, azaz se mosó, se automata magasságállító >> rendőr és vizsga kétesélyes. Summa summarum kiszedtem és kapott rendes H1-es izzókat. Már csak a fényszórók hátsó fedelein fúrt lyukakat kell valahogy beragasztani. Remélem utána a párásodás is meg fog szűnni..
Közben Hunor kartársnak köszönhetően pár újdonsággal szépült a beltér: új váltógomb és váltószoknya; új tetővilágítás panel, ami már működik és van hozzá központi zár távirányító is, úgyhogy mostantól gombnyomásra nyílik az autó. :)