Ma reggel egy még alvó hölgy talált meg oldalról. Képek hamarosan.
Gyorsszervíz keretében k lett cserélve a bal első torony. Kissé megrepedt! Menet közben ebből annyi volt érezhető, hogy kissé gyengült a futómű. Most újra merev a kocsi, mint a "fagyott kutya lába". Kézifék, j.e. kilincs, szelepfedéltömítés pipa.
Ma kicseréltem a kiegyenlítő tartályt. Ennyi. Ja, 2000-ért sikerült egyet venni bontottan. Ez így baromi jó ár volt. Egyebet nem mondhatok.
Zé mester kilakatolta a gépezet alját és az első nyúlványokat, megcsinálta a kopogó futóművet (aminek a baját homály fedi) és bekerült egy toronymerevítő is. Jó feszesre állítva, már ismer a Mester. :D
Megkaptam a páromtól a karácsonyi ajándékomat egy teljes Ti belső képében. Ma be is raktuk. Eszméletlen jó!!!
Kuplung (tehát nem Kipling, az más) felső munkahenger cseréje. Már nem esik be a pedál, ami azért nagy előny az élvezetes Alfázás szempontjából.
Fékcsövek, olajfúvókák cseréje. Plusz, beletöltöttük az Alfacityben nyert és cserélt Racing olajat. Jó lesz ez így...!
A jobb hátsó kerékcsapágy egyre nagyobb hanggal tudatta, hogy létezik, de már nem sokáig. Így felmentést kapott a további szolgálatok alól és átadta helyét egy friss darabnak új hátsó fékbetétek kíséretében. Ezenkívül új riasztó is szerepet kapott.
A kipufogó rendszer újabb kísérleti stádiumba lépett. Katalizátor ki, középdob be, új hátsó dob rá. 3000-ig király hangja van, 3500-ig repedt fazék (ez a nem annyira jó), 3500 fölött magas hangok vannak, mélyek elvesztek. Ez megint nem fog így maradni...
Néha döcögve, sohasem cserbenhagyva!!!, kissé megtépázva, de továbbra is jó kondiban túl vagyunk a 150.000. km-en. Két év alatt 43.000 élvezetes km!!!
A mai nappal levizsgázott a kocsi. Plusz kapott egy gyári szárnyat is. A futóműben kellett újra meghúzni a csavarokat, visszatenni a xenont (merthogy az ugyebár tiltott, viszont ezzel látok normálisan), és felkerültek újra a nyári gumik is (kicsit korábban, csak azt nem jegyeztem be akkor).