Blog >> 166
Hogy ne mindig csak hosszútávon mért fogyaszt blogoljak.
100% városi rövid táv, Ventus Prime² nyári gumival, sportosan közlekedve.
13,8 l/100 Km
Sikerült beszereznem az utolsó még hiányzó extrát a DSP-t.
A beépítéshez még egy kábelkorbácsra lesz szűkségem.
Zalaegerszeg - Budapest - Tiszaújváros
megtett út: 435,5Km
Átlagsebesség: 111,4 km/h
Átlagfogyasztás: 9,7 l/100km (klímával)
hibamentes
km óra állá: 224062 KM
Felkerült az új Hankook nyári. Eszméletlen jó, mintha másik autóm lenne. A Nokian után sokkal halkabb, puhább. Mintha másik futóművem lenne.
http://www.gumiabroncs.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=6761&category_id=2&option=com_virtuemart
Hankook Ventus Prime² (K115) műszaki jellemzői:
1. Optimalilzált talajnyomás-eloszlás a nedves úton való nagyfokú tapadás érdekében
- A Multi-Tread Radius Technology (több sugaras profil technológia) a lehető legjobb kapcsolatot biztosítja az útfelülettel a kiváló kezelhetőség és nagy fékezőerő érdekében, különösen vizes útfelületen, éles kanyarokban és nagyon nagy sebesség mellett.
2. Ideális kezelhetőség és hosszabb élettartam
- A Hankook által szabadalmaztatott SCCT (Stiffness Control Contour Theory - szabályozott merevségű kontúr elmélet) segít a nagyon egyenletes talajnyomás-eloszlás elérésében a kisebb mértékű kopás érdekében.
3. Bionikus tervezés és asszimmetrikus profil kialakítás
- Az asszimmetrikus profil kialakítás lehetővé teszi a kiváló akvaplaning értékek, elsőrendű kezelhetőség és pontos kormányzási visszajelzés kombinációját.
- Egy ragadozó nagymacska foga adta az inspirációt a futófelület külső mintázati elemeine tervezéséhez, amelyek fecskefarkkötéssel tapadnak az útfelületre, folyamatosan optimális vonóerőátvitelt biztosítva, ami így jelentősen javítja a kanyarstabilitást nedves és száraz úton egyaránt.
4. Javított teljesítőképesség és környezetkímélő jellemzők
- A Ventus Prime2 gyártási eljárásában alkalmazott hibrid szilika futófelületi keverék új hibrid polimerláncai és nano-részecskéi maximálisra növelik a tapadást nedves úton, illetve jelentősen növelik afutófelület tartósságát és az üzemanyag hatékony felhasználását.
szereztem bontott lámpát, gondoltam azt szedem szét, hogy tudjak a kocsival járni. A projektor foncsorja megy fémgőzölésre a lencse nagyon retkes volt. miután megtakarítottam egyértelművé vált miért nem látok este.
A műszerfal világítás nekem elég gyengusz volt, illetve a kilóméterszámláló sem világított. Rendeltem LED-eket.
A kiszedés annyi hogy felül van két csavar, majd egy életlen késsel kicsit körbe kibuktattam majd kihúztam. Elég passzentos.
Miután szétszedtem ( talán 5 csavar meg egy szalagkábel) kimértem a fehér csati lábait melyik hova megy, majd így megtápoltam , hogy lássam hogy világít a led.
Kicseréltem mind, hát a változás nagyon durva már már vakít. :)
Végre van értelme a fényerő állító kis tekerőnek. Nagyon jó. Imádom.
Már gyengélkedett az akksi, 9 év után annyira nem meglepő. Csere előtt ellenőriztem a töltőáramot, ami terheletlenül 13,83V volt, tehát töltés rendben. Régi akksi paraméterei: 12V, 100Ah, 470A, 23,9kg (Alfa Romeo by EXIDE). Új akksi paraméterei: 12V, 100Ah, 900A, 23,3kg (EXIDE Premium). A két akkumulátor, mint két tojás...
1
329
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Selénia Rally - 2024. m...
- Junior (Milano)