Blog >> 166

>> Tuning és extraPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2017-08-06

Vettem egy szürke kalaptartót árnyékoló rolóval, mivel az enyémben nincs gyárilag!Viszont nekem bézs szinű a belsőm ezért át kellett gondolnom mit csináljak.....vagy lefújatom a szürke kalaptartót,vagy átrakom a rolót az enyémbe!
...Megnéztem hogy van beapplikálva a roló a kalaptartóba és ugy döntöttem átrakom!Csak ki kellett vágnom a helyét,kellett egy jó egykomponensű ragasztó,jó kézügyesség és olyan lett mint a gyári!!!lassan minden olyan extra benne van amit elgondoltam,talán még egy automatikusan behajtható tükör kell, na meg persze a zender kitet is fel kéne már tenni!
Ja, a pótkereket elcseréltem olyanra mint amilyen a nyári szettem, a legszebb 166 gyári felnire...számomra;)!

 

Autópályázás közben fura hang, csökkent teljesítmény. Hazaérve megállapít, felső turbócső lyukas. Alfás Viktor-t hívom, SOS. Magyarázza, "önvulkanizálósgumiszalag" segít. Nem is tudtam, van ilyen. Viktor leírása alapján ráteker, visszaszerel és MEGY! Kösz Viktor! Új csövet keres, Bárdi, 250€, dugják fel. Netet búj, spanyol szilikon, megrendel innen. Megjött, stimmet, felszeret, próbál...

Rendeltem innen szilenteket az első-alsó lengőkarokba, a megfáradtak helyére. A cseréjük nem ment zökkenőmentesen. Most tesztelés alatt vannak. (245e km)

A szervizem nem ért rá, nekem viszont volt egy kis szabadidőm. Kicseréltem a beragadt kézifék zsinórokat.

>> Szervizdr_rock // Alfa 166 2,4 JTD // 2017-05-25

Aut hiszem ebben a hónapban sok törődést kapott már....
Bal első felső lengőkar feladta a harcot, miért is ne a turbócsere utáni héten, nehogy jól érezzem magam. Párban cserélve a jobb oldalival együtt, remélem most megnyugszik...

Letolattam az egyik szenzort, most sikerült visszaragasztani. Újra szigeteltem a vezetékeket is.

A gumi tartók elöregedtek, megnyúltak és megrepedeztek. PU-ra cseréltem

>> Szervizdr_rock // Alfa 166 2,4 JTD // 2017-05-16

Úgy döntött a TD2503V gyári turbó, hogy távozik az örök vadászmezőkre. Persze hogy itthonról 50 km-re adja fel.... Zalaegerszegig minden szép és jó, körforgalomnál megállok, és ahogy elindulok ikarust megszégyenítő kék füst tör elő a kipufogóból, félre álltam, gyors csekkolás, egyértelmű a diagnózis... pörögtek a lelki szemeim előtt a tízezresek szép sorban. Bátyám hazavontatott, majd szétszedés után egyértelművé vált a helyzet, szerencsére a kipufogó oldalra ment az olaj. Öcsémnek hála, lett rá hamar másik, igaz egy 2,4 jtd lancia lybráról egy IHI RHF5 leömlővel együtt, mert persze az is meg volt repedve, de hát családban marad. Mindez vasárnap reggel történt, este már újra ketyegett a gép. Most tesztidőszak következik, eddigi 100 km alapján jónak tűnik, bízzunk benne, hogy így is marad.

>> Szervizdr_rock // Alfa 166 2,4 JTD // 2017-05-12

Eljött újra a pillanat, kicseréltem hát az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt és pollenszűrőt, valamint mivel az előző csere óta letelt a 20.000 km, így kapott a drága új gázolajszűrőt is, csakmert megérdemli. Tanulva az előző esetből, nem másnaposan álltam neki, így flottul meglett minden 2 óra alatt egyedul, akna nélkül.

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2017-05-11

Ma megejtettük a futóműbeállítást, a hátuljában volt egy kis baj az összetartással, de most már feszes mint állat!