Blog >> jts
Két Walker dobot hozott a futár, egy hátsót és egy középsőt, meg egy pár Bosch AeroTwint. Már csak egy kis idő kéne, hogy fel is tudjam tetetni a dobokat.
Az ablaktörlőket felraktam, még eső is esik a tiszteletére. Furcsa dolog, hogy törlés után jobban kilátok, mint előtte. Szokatlan, de egyáltalán nem rossz. :)
Amióta megvan az Autó, hiányzott az egyik teleszkóp a csomagtérajtóról. Ma jött meg a pótlás, be is pattintottam a helyére (kb. szó szerint). Működik, mint az álom.
Délelőtt megérkezett a szerviz szett az Elaforgtól. Belapátoltam mindent a csomagtartóba, aztán végre kialudtam magam.
Délután aztán bemutattam a mestert és az autót egymásnak. Utóbbi kapott finom friss olajat meg szűrőket, és még egy csomagtérajtó bugfix is belefért.
Ma megérkezett a négy Sportrac 3, és egy jó órával később már azokon gurult az autó. Végülis még csak július vége van. :)
A szervizben viszon kiderült, hogy időszerű lenne kicserélni a felső lengőkarokat és az első lengéscsillapítókat. Újabb két tétel a "minél előbb elintézni" listán.
Csak WD40-et meg ablakmosó löttyöt vettem. A WD40 ugyebár elég a létező összes szerelési művelet feléhez. A többihez a duct tape kellene. :)
A napokban átesik még a jószág egy olajcserén. Meg keríteni kéne rá valami halkabb hátsó dobot is. Jó dolog a racsingos hang, amíg nem teker bele az ember párszáz kilométert nem annyira lassan. Inkább valami szolid, gyári hangot kéne csiholni belőle.
12 ezer km volt az utolsó olajcsere óta. Akkor még 10-60 ment bele, merthogy ha már az a gyári, akkor legyen benne az. De nem nagyin szerette, mert zabálta, mindegy is.
Most sima 20k-t kapott, hátha ez jobb lesz neki, vagy nem, ez van.
A pollenszűrő is csereérett lett, az is egy éves, a légszűrővel egyetemben.
Azt ennyi.
Hurrá, hurrá. Utazás előtt vettem észre hogy nincs. 4 napig mozdulni sem mertem, nehogy elvegyék a forgalmit.
De már nincs gond. Sikeresen levizsgázott.
Nézem reggel a forgalmit, merő véletlenségből.
2010.01.17. Hát ez elmúlt. Pénteken meg indulás van Franciába...
Kopogás, nyiszogás, anyázás...
Cserélés, megköszönés.
Szegényedés, ismét anyázás.
Voltak leállások, nem nagyok, kicsik. Egy két csatlakozót kellett cserélni a biztositéktáblán, valamint a motortérben. Valamint le lettek kezelve az oxidálódott csatlakozók is. Igy már remélem nem érhet meglepetés.