Fórum >> Típusok >> 159

András bácsi2008-01-09 22:52:08 // 4421
Az a helyzet, hogy engem maradéktalanul nem győzött meg. Nincs komolyabb érzelmi kötődés, mint pl. ami a 166-nál megvolt. Inkább a használati eszköz szintjén van most nálam, de pl. megfordult már a fejemben, hogy valami más kéne helyette. Aztán lehet, hogy formálódik még a véleményem, de egyelőre úgy vagyok, hogy nagyon nem akarok csinosítgatásba kezdeni, amíg labilis a véleményem.
Kompressz úr2008-01-09 22:39:08 // 4420
Jelentem, én elfogult vagyok. A 159 nagyon jó konstrukció, csak ne román, dacian edzett szerelők raknák össze. A 147esemmel (mármint az mjettel) érzésre kevesebb hiba jelentkezett mint a 159-cel. Ezek eddig inkább csak zavaró mint aggasztó hibák voltak.
Zool2008-01-09 21:39:08 // 4419
Kinek van maradéktalanul zajmentes és eddig semmilyen hibát fel nem mutató 159ese? (Picit átgondolva a skandináv oldalon eddig 2/2 volvi igényelt szervizt, egyik ráadásul paralaizálva, ami nem túl jó átlag). Ennyira gyérek az újautók manapság?
Zool2008-01-09 21:35:34 // 4418
Most azért komolyan, ezek 8-10 millás autók, van még 159 tulaj aki maradéktalanul elégedett a járgányával? (Picit utána olvasva úgy tűnt hogy pl Badboy és Paulus pl igen) Ok, nekem is voltak szívásaim a volvival, de azokat korrektül megoldották a kereskedésben, elvileg lenne bizodalmam az itteni kereskedésekben, de lehet hogy csak 2 éves garival jönne a kocsi, ami egyre inkább öngyilkosságna tűnik...
Cgo2008-01-09 12:04:19 // 4417
az alabbiak alapjan teljesen jogos a vicc

Egy Alfas elmélkedése: létezik élet a szervizen kívül?
András bácsi2008-01-08 19:58:51 // 4416
Ilyen nincs.

Viszont a bal első ajtó kárpitjának cicergését megfejtettem. Maga a kárpit éle és a lemeztalálkozása cirilpel. Mindennel bespréztem, de még mindig csinálja. Lehet, hogy valami pasztát nyomok alá.
Kompressz úr2008-01-08 19:39:06 // 4415
Nekem is a szíj ciceg, befújták, fél napig jó volt, de újra hallatszik.
NCi2008-01-08 17:47:01 // 4414
Sziasztok,

Én jobbat mondok: Nekem hidegben valami iszonyat, szinte fájó süvítő hangot ad és a váltónak nagyjából fogalma sincs, hogy mit kéne csinálni, mert másodpercekbe telik, míg eszébe jut, hogy mennénk... :)

Belső ciripelés megvan: a tükör automata sötétedését bekapcsoló gomb, bekapcsolt állapotban be tud rezonálni, olyan hangja van, hogy mindent gondolnál, csak azt nem. A romániai csodálatos utakon volt időm megfigyelni...
BadBoy2008-01-08 17:22:19 // 4413
Még egy kérdés a ciripelés témához.

Nekünk a jobb oldali ködlámpa környékéről hallani tücsökciripelést. Egy másik 159-es tulajjal volt szerencsém beszélni, és ő elsőként erre kérdezett rá, hogy hallani e. Nem tudjátok mi lehet? Valakinek hasonló hang?
András bácsi2008-01-08 13:58:25 // 4412
Az az érdekes, hogy a szervó szíját automata feszítő feszíti. Mondjuk nem ástam bele magam még, és kedvem sincs ebben az időben foglalkozni vele. De bosszantóak ezek a hibák egy új vagy újszerű autónál. Tegnap elkezdte a nyekergést a bal első ajtókárpit. A 166 messze jobb minőségű autó volt, mint ez.
tj2008-01-08 13:39:37 // 4411
Nekem garázsból csinálja...És már 8-9 fok alatt...Az okosok azt mondták, hogy csak megfeszítik a szervó szíjjat és akkor elmúlik.Úgy legyen.Tegnap tolatórandar halt be, ma pedig a tükör behajtás a jobb oldalon....
András bácsi2008-01-08 07:44:14 // 4410
Akkor megnyugodtam. Garázsból nem csinálja, csak tartós mínuszoknál. Biztos szíj, és semmi sem segít neki, fújtam már mindennel. Rohadt idegesítő.
tj2008-01-08 00:28:14 // 4409
Nekem is nyikorog. Valószínűleg a szervó csinálja. Majd a héten kiderül, mert már megint vihetem a szervízbe.A tolatóradarom kipurcant...
Corn2008-01-07 09:20:15 // 4407
Szia,
nekem nem néhány másodpercig, hanem nagyon (-15Celsius környéke) 1-2 percig is nyekereg, sípol valamelyik szíj, eleinte hangosan. Aztán elhalkul és elhallgat.
És remélem, hogy tényleg szíj...
András bácsi2008-01-04 11:29:13 // 4405
Nektek is nyekereg ilyen hidegben indulás után néhány másodpercig valamelyik szíj?
LeZso2008-01-01 23:11:25 // 4404
Olvastam korábban, hogy van valamilyen megoldás a még egyáltalán nem szétrongyolódott, de merev és ezért "nyekergő" ablaktörlő gumi gyógyítására. Emlékszik Valaki? Vagy én rosszul? Kösz
Alfati2007-12-30 23:00:36 // 4403
Ha megy a lámpára is akkor 8 lukon dől a lé, ha nem megy akkor csak kettőn! Nem mondta senki hogy jobb így! Nappal lehet hogy nem akarja mindig (tudom csak 2 másodpercre) mosni a lámpát is!
Don Gombóc2007-12-30 17:41:35 // 4402
147 az. Mivel ilyen felni csak 147 156-hoz lett kiadva,de a többi képen tisztán látszik hogy 147 volt szegénykém.
Zool2007-12-30 17:34:06 // 4401
Lehet hogy tárgytalan, a képen inkább 147, bár a hatásvadász cikk szerint 159

http://automenedzser.hu/hirek-kozlekedes/20071230_gaz_alfa_kiegett.aspx
Zool2007-12-30 16:34:42 // 4400
Remélem nem tag...

http://www.langlovagok.hu/html/galeria/1474_0.shtml
GEORGE2007-12-25 22:52:46 // 4399
Az miért nem jobb hogy meghúzva tartod és kb 1-2mp múlva leáll a lámpára menő víz és onnatról csak a szélvédőre megy?
Ráadásul így látsz is a sőtétben :-)
Halesz2007-12-17 10:48:48 // 4397
Éjszaka ez hasznos megoldás lehet :)
Ádi_39002007-12-16 21:53:57 // 4396
Szevasztok! Ezt a képet Rómában készítettem három napja.
Ja, és a város tele van 159-essel, csak kapkodtam a fejem. Legtöbb az 1,9 jtdm.
Annyira szépek, és annyira mennek a városhoz!
Üdv nektek.
Corn2007-12-10 06:16:58 // 4395
Királyság, köszönöm!
Tom122007-12-09 23:19:43 // 4394
Én is ezt szoktam alkalmazni és fele annyi lé fogy..-)
Alfati2007-12-09 22:53:47 // 4393
Egyszerűen a lámpát lekapcsolod, hogy csak a helyzetjelző menjen! Kb 2 mp amíg lemosod így a szélvédőt CSAK!
F1592007-12-07 21:29:36 // 4392
Alulról egy kis lyuk van amiben van egy fém golyó. Nem tudom mi lehet a szerepe.
Viszont a szervíz ma megrendelte az új fúvókákat, remélem ha kicserélik jó lesz.
GEORGE2007-12-06 09:26:08 // 4391
A 146-nál megszakitottam a vezetéket és beépitettem egy kapcsolót amit bevittem az utastérbe. csak akkor használtam mikor olyan ídőjárás volt.
Amúgy meg ha húzvatartod a mosókart a lámpa mosó 1-2 mp múlva leáll és a továbbiakban már csak az üvegre megy!
isa1562007-12-06 09:18:55 // 4390
Hali. Nekem a 156-on szintén ez volt a gondom, meg az hogy a motorház tetőmre mindíg rá száradt a habos lötyi. Egyszerűen le húztam a sarut a szivattyú csatijáról. Nem elegáns, de roppant egyszerű megoldás. Nem hiányzott egyszer sem a lámpamosó.
András bácsi2007-12-06 08:24:29 // 4389
Ez ilyen: tényleg úgy eszi, mint az állat.
András bácsi2007-12-06 08:23:52 // 4388
Oldalról?
Corn2007-12-06 07:32:36 // 4387
Tegnap volt szerencsém tolni egy Bukarest-Kolozsvárt oda-vissza, 2*7 óra szitáló esőben-hóban-latyakban, kamionok között előzgetve. Nem volt funny.
Ami duplán idegesítő volt, hogy kb. egyszerre érkeztem meg azzal a képzeletbeli kamionnal, amivel egyszerre indultunk el, pedig én folyamatosan előzgettem.
Miért is? Odafele is, visszafele is 3* kellett megállnom ablakmosó-folyadékot tölteni... tényleg sokszor spricceltem, de azért hihetetlen, hogy mindkét irányban elhasználtam 15-18 liter lötyit...
Az ok a fényszórómosó sztem: a 6 fúvókát akkor is etetni kell, amikor nem akarom mosni a fényszórókat... Nincs valami okosság, hogy lehet csak a szélvédőt mosni, ha csak arra van szükségem? Ui. tényleg nagyon zavaró a 150km-kénti megállás.

A másik, amit nem értek, hogy miért nem lehetett a ködfényszóró búráját is műanyagből csinálni, mint a többit. Akkor most nem kellene egy kavics miatt cserélnem :(
Tommi2007-12-06 02:04:55 // 4386
A Ducatis-147-es cikkhez kapcsolódóan eszembe jutott egy kép :)

Kazes☻2007-12-05 23:12:55 // 4385
Helyes, mert biztos tapasztaltad, hogy az Alfák nem "lassúmenők". :-)
Kazes☻2007-12-05 23:11:35 // 4384
Saját fotó? Még a másik oldalról is megnézném, a mostanihoz viszonyítva alulról. :-)
Szerintem nem egy darabból áll, de lehet, hogy tévedek, akkor még mindíg megkapírgálhatod a kimeneti nyílást, hátha sorjás, vagy szűk valamiért és ezért megnő a nyomás és az ablakmosó folyadék messzebb megy.
F1592007-12-05 19:15:08 // 4383
Mint ideiglenes megoldás ezt is alkalmazom..:)
F1592007-12-05 19:13:39 // 4382
Megnéztem mi a helyzet. A képen is látszik, hogy egy műanyagról van szó amin semmilyen állítási lehetőség nincs sajnos.



Tehát elállítva nem lehet, csak arról lehet szó, hogy cserélni kell. Bár nem nagyon tudom, hogy egy ilyen kis szaron mi tud elromlani....:(
Kazes☻2007-12-05 18:02:22 // 4381
Ha nem tudod beállítani, akkor próbáld meg álló helyzetben csak pöcögtetni, hogy rendesen mosson. :-)
András bácsi2007-12-05 12:36:20 // 4380
Az a gond, hogy összefolynak az emlékek, hogy melyiken milyen. Szerintem a 159-nél egyben és oldalról állítható mind a három lyuk. De csak a magassága.
Tom122007-12-05 12:33:55 // 4379
Ja, nem... .-)))
András bácsi2007-12-05 12:32:52 // 4378
Nekem mondod? :D
Tom122007-12-05 12:21:59 // 4377
éedekesség=érdekesség
Tom122007-12-05 12:18:57 // 4376
A 156-nál egy tűvel /vagy hasonló vékony tárgy/ lehet le - fel állítani.
Egy kis éedekesség:
"Kraszotka 159" /gyönyörűség/:-)
András bácsi2007-12-05 08:24:09 // 4375
Nekem jó helyre nyomja, de szerintem nem létezik, hogy nem lehet állítani. Majd megtekintem.
F1592007-12-04 20:38:25 // 4374
Sziasztok,

Egy kérdésem lenne az ablakmosóval kapcsolatban: nektek álló helyzetben hova fujja az ablakmosót?

Nekem ha nem megyek legalább 60-70el, akkor a nagy része felmegy a tetőre ill még a hátsó ablakra is kicsit. Szerintem ez abszolut nem normális, hogy mondjuk álló helyzetben csak úgy tudom lemosni az ablabkot, hogy az egész kocsi teteje vizes lesz.

Ahogy én látom semmilyen állítási lehetőség nincs. Elmentem egy szakszervízbe, ahol "megcsinálták". Kérdeztem a szerelőt hogy állította be, erre nem igazán válaszolt, úgy tett mintha az vmi titkos dolog lenne amit én nem tudhatok.
Amúgy az átállítás után meg kicsit túl le fújja, mert most meg a fele az ablaktörlőre megy.

Azóta megnéztem és kiderült miért nem árulta el, hogy lehet állítani, mert mégsem lehet! Annyit csinált hogy a kis fúvókát ferdén berakta, azaz nem pattintotta be rendesen a helyére.

Szerintem ez megint egy elfogadhatatlan hozzáállás a szervízek részéről, de sajnos ezt már sokan tapasztaltuk….

Szóval a lényeg mégegyszer, nektek hova fújja álló helyzetben és mondjuk 70 körül?

Üdv
Feri
nick2007-12-03 22:49:06 // 4373
Nem árt néha a telefont is ki- és bekapcsolni. Ha valami konfliktus van, akár lehet az is a ludas.
Egyébként Nokiákkal problémamentesen működik. E65
Én névjegyenként küldtem a kocsira a telefonszámokat és használható. Egy név alatt több telefonszámot is kezel, akárcsak a telefonon.
Egyedül a hangutasításokkal nem tudtam megbarátkozni. Valszeg szar a kiejtésem
tj2007-12-03 17:34:31 // 4372
Nekem az a bajom a b&m-vel, hogy a sunyierik k800i-m néha nem akar lecsatlakozni a kocsiról és nem hallani semmit amikor felhív valaki. Ha új telcsit adsz hozzá és csak azt az egyet akarod használni, akkor nullázd ki az egész rendszert. A telefonszámok meg +36-xx-xxx-xxxx formátumban írd a telefonba bele és akkor ki fogja írni a nevet is (legalábbis nálam így kírta.).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak