Fórum >> Típusok >> 159

Haddel2017-11-18 13:02:56 // 101859
Nekem nincs bajom az Aerotwinnel. Majd egy évet kibírt az előző,utolsó pár hétben kezdett pattogni.
Legelső évben gyárit vettem ,na az fos volt,már első perctől pattogott,bizonyos sebesség fölött.
sutyi702017-11-18 12:33:10 // 101858
Sziasztok,

Ma reggel indításkor parkoló radar hibát dobott az autó, majd egy piktogramm jelent meg a műszerfalon, azóta nem is működik.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Mit érdemes megnézni?

Szép napot!
Liquid2017-11-18 12:19:53 // 101857
Valeo nem rossz, de Bosoko multi kerül vagy 1300-ba darabonként, és rendesen törörl autópályán is. Még csak fél éves így nincs komoly tapasztalatom, de nem rossz.
Vittorio1592017-11-18 12:07:53 // 101856
Hallod és az még bosszantóbb hogy egy nagy rakás sz.r... a bosch ablaktörlő...
Alirol rendeltem 15dollarost kb az jobban töröl, csak az 120 fölött nem müxik jól.

Tényleg van valakinek tuti tippe? Valeo, champion stb...?

Vagy végig kell próbálni az összeset és próba cseresznye alapon egyik csak beválik??
Haddel2017-11-18 11:57:04 // 101855
Köszi az infót.Rá nézek majd ,mert elég bosszantó ,mikor vibrál este..
Haddel2017-11-18 11:53:57 // 101854
Költségről jut eszembe.Pár napja néztem csodálkozva ,haverom mesélte ,hogy most rendelt bosch ablaktörlőt az mk3-as mondeojára.Kérdem ,mennyi volt,mondja 3500Ft. Az fasza,a 159-re meg 9500 ft..
Vittorio1592017-11-18 11:22:15 // 101853

Nekem ez az 5patkós 18as volt a vágyálmom...ez megvan, hibátlanok, gumik jók...amíg nálam lesz a vas addig meglesznek. (Idén vettem az autót, tehát nem 1-2 éven belül fogom eladni) Nem fogok jovőre másik felnit venni.
Fékkel nem játszunk, azt mindenképp meg kell csinálni.

De tény, hogy nem olcsó mulatság az autó.
Viszont én azt mondom, hogy az elején szívás anyagilag, miután megvetted, a magad igényeinek megfelelőre formálod, kijavítod az előző trehány tulaj gányolásait...aztán utána már csak a menetrendszerű normál karbantartás van (elvileg) 😁

Az öröm és bódottá meg megfizethetetlen 😎
Nivan842017-11-18 11:07:08 // 101852
Pont annyi ráció van benne, mint belepancsolni egy gépbe milliókat, és helyette inkább BKV-zni. Megértem teljesen, én is sokszor inkább sétálok melóba, minthogy kiszedjem a garázsból a gépet.
Giuntini2017-11-18 10:33:10 // 101851
Én most nagyon olcsón megúsztam! Az az igazság, hogy nem akartam nagyon sokat költeni, meg télen nem veszem elő akkor a gépet mikor sóznak, és amortizálják a gépet. Eleget vezettem éveken keresztül a legnagyobb hóban és jégen. Nagyon nagy károkat okoz az autón. Inkább akkor BKV most már.

Most sokat költöttem az autóra. Múltkoriban beszéltünk a költségekről. A 159-re nagyon gyorsan képesek menni a százezrek, úgy hogy nincs is baja igazán, csak a szükségesek... A hátsó fék szet 45 ezer volt, úgy hogy nekem nagyon nagy kedvezményem van, jó gyári betétek és sporttárcsák. Munkadíjért és egyebekért fizettem 20 ezret, de ebben benne volt a fékfolyadék, és Szatyi hozott nekem LM diesel rendszer tisztítót, ami nem kevés pénz, de nagyon jó hatása van, próbáltam, mindent karbantart és rendbe rak. Két Michelin Pilot-ot ki kellett dobnom, most nem volt kedvem sokat költeni négy új gumira, hiszen kettő még kb. 40-50%-os. Vettem két Pilot-ot 70%-osakat darabját 17 ezerért. A felnik darabja 17 ezer volt, teljesen felújítva, és szépek. MAK, tudom, a közepes szint, de nem volt kedvem 130-150 ezret kiadni használt gyári felnikért. A nagyfékes 159-es felnire szinte lehetetlen passzoló utángyártottat találni, vagy legalábbis nagyon nehéz. Nekem szerencsén volt Tatabányán a Weltguminál, végtelenül normálisak, felpróbáltuk, és tökéletes. Még ők is meglepődtek, mert azt mondták, még a nagyfékesre egyetlen utángyártott amit el akartak adni, nem ment rá. Így is most mindennel együtt 200 ezerbe fájt az autó, és igazából a szükséges volt (fék), meg a közelgő tél. A 159-et normális módon fenntartani nem olcsó mulatság.

Sok embert viszont nem értek. Most nem a mi társaságunkról van szó, hanem általánosságban ezt látom. Nagyon sokan például felnikre, a külsőségekre horribilis összegeket áldoznak, aztán motor, turbó és egyebekből bontóból építkeznek. Ki érti ezt? Futóműves haveromnál is ezt látom. Olyan autókra ami hátszélben megy 100-at csili-vili felniket raknak fel, olyan széles gumikat ami röhej, az autó meg egy 100 lovas dízel.
Vittorio1592017-11-18 09:59:40 // 101850
Én most szerváltam 275ért antracitosat gumikkal együtt jövő nyárra 😀
SzJanos2017-11-18 09:45:09 // 101849
Ugyan erz van nálam is, nagyon köszi a tippet!
Giuntini2017-11-18 09:32:39 // 101848
Én Trencsikéknél vettem Tatán 4 éve, de jól megkérik az árát. Igaz vadiúj használatlan volt. Úgy emlékszem 45 ezerért adták.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-18 09:15:26 // 101847
Lehet rossz a kábel is. Vedd ki a gyertyákat dugd rá a pipákat és nézd meg hogy izzítanak, meg azt nézd meg hogy az izzító relé kap e áramot.
Smith2017-11-18 02:58:56 // 101846
Szetszedes nem veszes csak a mutatokat leszedni maceras. Nekem meg se moccan eltorni meg nem akartam. Ha rajossz a megoldasra ne tartad magadban. Amugy ledes, azt kene cserelni.
Zümi2017-11-17 23:18:16 // 101845
Sziasztok,egy ideje izzítási gondom van.Nyáron ki lett cserélve a 4 db izzító gyertya a felvillanó izzítás jel megmaradt.Program megmondta,hogy a vezérlő a hibás vettem újat persze csak a gyári a jó bele,ezzel csak az a baj,hogy az új alkatrész cseréjével sem oldódott meg a hiba.honnan tudom vagy hol tudom kideríteni mi a gond.Feleslegesen nem szeretnék pénzt kidobálni ilyen-olyan alkatrészek cseréjével.
Haddel2017-11-17 22:02:27 // 101844
Szépjóestét!😃A képen látható módon elsötétült a km órám.Vagyis néha sötét ,néha világít. Hogy tudom szétszedni ,hogy hozzá férjek az izzóhoz?
hajzi2017-11-17 21:59:15 // 101843
Sziasztok! Mankókereket keresek Alfa 159-hez!
kiger2017-11-17 21:55:49 // 101842
Univerzális gömbfej porvédő nem jó? Offooson arra cseréltem ki és 2 éve jó, kb bármelyik autósboltban kapni több méretben (pl http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=5309).
Hardy2017-11-17 21:51:35 // 101841
220.000 ért árultak valamelyik Facebook csoportba 250.000 ért meg a Ti t.
Shadin2017-11-17 21:08:06 // 101840
Hát az csak gányolással :-(
Gondolom le kell akasztani és vagy talán a rugós gyűrűt felhasználva megfelelő keresztmetszetű kerékpárbelsőt vágsz oda :-)
Tocke2017-11-17 20:47:36 // 101839
Srácok, segítsetek megoldást találni! A bal alsó első talpas porvédője szétszakadt. Úgy néztem, hogy a talpast nem lehet magában kicserélni a lengőkarból. Van valami ötletetek a porvédő cseréjére, nem szeretném ezért az egész lengőt kidobni:-((( Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 20:47:33 // 101838
Az igen.. alacsonyan van az ingerküszöböd :-D
Shadin2017-11-17 20:43:53 // 101837
Eneos Sustina az isten külhonban még a C4-be is. Japó cucc ám az :-)
Shadin2017-11-17 20:43:05 // 101836
Volna vele meló :-(
A mostani meg kb. vadi új :-)
Marad.
Felni kupak kell.
antonov2017-11-17 20:17:54 // 101835
mondjuk elég vacakul néz ki...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-17 20:11:20 // 101834
Eneos??? ennyi erővel tehetnél bele Mannol-t is :DDD
Motul drága kenyér abból csak literes van valami faxa észterest :DDD
De rád vár a Tributo 10W50-es annál jobb nincs is ma már maxihapsi vagyol ...
Shadin2017-11-17 20:00:56 // 101832
Néha?

Figyu, 6500-nál dadog le 1,5 báros tb nyomásnál. Milyen olajat tegyek bele?

:-D

ENEOS Sustina 5w-40 API/SN ACEA/C3 FIAT blablabla-S2

De olyan kell amiből literes flakonnal is kapható

:-D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-17 19:40:39 // 101831
Ez a maximalizmus néha átok :D :D :D
Giuntini2017-11-17 18:54:47 // 101830
Megvannak a felnik. Elhoztam Tatabányáról a Weltgumitól. A MAK felniket. Fel lett próbálva, jó teljesen a 35-ös ET szám ellenére. Darabja 17 ezer pénz volt. Ennyiért megérte, és a gyáriakat nagyon drágán árulják. Nem fényképeztem le, elfelejtettem. Kupakot én is akarok cserélni.
Roll19832017-11-17 18:33:29 // 101829
GT-nem tud rá matricát csinálni?
Vittorio1592017-11-17 17:51:39 // 101828
Még nem árulom, mert köv héten lesz berakva a belevaló. Azt letesztelem és ha az pöpec, akkor eladom a régi (sz..rt)
Shadin2017-11-17 17:49:29 // 101827
Undi rajta a matrica


Shadin2017-11-17 17:46:13 // 101826
Most felnikupakot keresek a köcsög RIAL-hoz aminek az átmérője 63,85mm (!) a gyári spec szerint. Na ekkora kupak sem és matrica sem létezik :-( Dunának megyek. Most mi lesz?
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 17:06:22 // 101825
Ja vagy úgy :-) Majd egyszer megunod a sok szerelést, és kikönyörgöd alólam a jó kis 2.4-et, amit csak hajtani kell. Na ahhoz jár majd ingyér :-P
Amúgy en is a gyári kiegészítőket szeretem. Azon gondolkoztak a gyárban, hogy melyik illene rá, nekem már nem kell :-)
Shadin2017-11-17 16:51:38 // 101824
Igen, ha nem jól van megírva a chip.
Shadin2017-11-17 16:44:22 // 101823
Ja hát kérem pénzért mindenki tud vásárolni :-D
Félre a viccet én gyáribuzi vagyok és most ilyen van fent:



Nem rossz ugyan, majdnem gyári, de mégis RIAL Como.
Leginkább ilyet szeretnék csak sajnálnám télinek:

Hardy2017-11-17 16:33:47 // 101822
Szerintem senki. Annyi pénzből amennyiből rendesen és minden funkciója tud működni egy utólagos navis egységnek bármilyen hiper szuper fejegységet kapsz ami 1000X jobban szól mint a gyári. Én is azt szerettem volna mert gyári mániás vagyok de elengedtem a dolgot, mert olyan 200.000 körül állt volna meg. Az meg hogy részlegesen működjön nem alternatíva nekem.
kiger2017-11-17 16:06:52 // 101821
Sziasztok!
Gyors kérdés, láttatok már olyat, hogy eltér a mutatott és valós fogyasztás? A gép szerint 4.5 a fogyasztás, a valós 6-7 között van valahol.
Köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 15:31:37 // 101820
A Trencsik bontót próbáltad már?
Itt van egy hirdetésük.
Shadin2017-11-17 11:19:37 // 101819
Ilyen felniket szeretnék :-(
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 11:15:00 // 101818
Szép vasak :-) Az ablak gondolom fóliás a tiéden? Az enyém csak a gyári hővédő üvegezés. De nekem így tetszik amúgy. Már a 146-ra is a legvilágosabb fóliát választottam, aminek már volt rendes hővédelme. Nem is volt olcsó :-)
Viszont most vezetve az lett a benyomásom, hogy a 19-es kerekekkel túl ragadós volt a kormányzás. Vagy hogy mondjam, az egyenesből olyan kelletlenül tért ki a 17-es keskenyebb kerékhez képest.
RomeoOne2017-11-17 10:46:11 // 101817
Jó így is, nem rossz ez a felni sem, csak kicsit mélyen ül. Az enyémnek nem ilyen világosak az ablakai ilyen felhős, törtfényben, jobban belesimul a karosszéria feketéjébe :D
kép1
kép2
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 10:38:50 // 101816
Nekem téli kerékkel is tetszik :)
Még mindig olyan újnak, frissnek hat.

Zolibácsi2017-11-17 08:19:16 // 101815
Még 2 dolog map szenzor ellenőrzés és turbó nyomás szabályzó szelep ellenőrzést is cainalj
Zolibácsi2017-11-17 08:17:23 // 101814
Nyomaték görbe szerint garrett. A kkk később tölt maxxon
Chris1592017-11-17 08:05:11 // 101813
köszi a válaszokat, elsőkörben termosztátcsere, meg lehet a turbóra rálesek.
Remélem a gyári garrett turbó van rajta.
Shadin ötletét is megvizsgálom.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 07:54:04 // 101812
Simán lehet köze, foleg ha a befecs. mennyiség - hőmérséklet limiter mapnak csak az üzemmeleg állapothoz tartozó mezője lett átírva. Lehet hogy az fogja, de nem biztos persze. Egyébként nem baj hogy fogja, a nem üzemi hōfokon dolgozó motort nem egészséges hajtani.
Shadin2017-11-17 06:21:10 // 101811
Azért ellenőrizd a felső holtponthoz mert nem egyedi hogy a főtengely ékpálya nem százas. Csak biztos ami biztos.
Giuntini2017-11-16 22:57:01 // 101810
Én ma azt éreztem az autónál, hogy megtáltosodott. Szinte nem lehet a gázpedálhoz érni. Elképzelhető, hogy fogták a belső betétek a tárcsát. Már vasra ment, és az automatánál nehéz észrevenni, ha fogja.

Egyébként érezhető autó és autó között a teljesítménykülönbség. Mikor a VTT-n vezettem Csabi 2,4-esét, nagyon lejött a gyári progi és az emelt teljesítmény között a különbség. Az enyémen érezhető volt, nyomatékban és erőben is a különbség Csabi gyárijához viszonyítva.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak