Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002021-03-15 14:53:06 // 124059
Örülj neki hogy egyáltalán ki lehet kapcsolni valahogy. A Giuliában sehogy. Amint letelt a gari kötöm rövidre a drótokat. (De ha még egyszer megszólal előbb is.)
Liquid2021-03-15 11:00:54 // 124058
A menü csak akkor látszik ha ki van kapcsolva.
nm :)
ProdyG2021-03-15 09:56:26 // 124057
Én úgy emlékeztem, hogy a menüben kikapcsoltam régebben, amikor beállítgattam mindent. Ezután sose léptem be a menübe, ezért volt furcsa most ez a változás.
De most meg már abszolút nem is látok ilyen opciót sehol (read-only-ban sem).
Szóval úgy tűnik tényleg az van, amit te írsz, de én teljesen máshogy emlékeztem :)
Na mindegy, ez legyen a legnagyobb baj :)
Köszi!
Liquid2021-03-15 08:13:34 // 124056
Nem lehet hogy véletlenül visszakapcsoltad? :) A Menüből visszakapcsolni lehet, csak kikapcsolni nem, ahhoz kábel kell.
Zolibácsi2021-03-15 07:57:58 // 124055
Vedd le a rekesz sört az ülésről :)
ProdyG2021-03-15 06:59:42 // 124054
Mitől lehet szerintetek, hogy a kocsim kb pár hete magától elkezd pityegni, ha nincs bekapcsolva a biztonsági öv.
És ki se tudom kapcsolni ezt, eltűnt ez az opció a menüből...
Nem volt rádugva a kocsira semmi, semmi jelet sehonnan elvileg nem kapott, ezért nem értem miért jött most rá ez... Mintha valami biztonsági frissítést kapott volna a kocsi :D
csokagm2021-03-13 14:59:33 // 124053
Hát akkor megint vehetek bolhakat...koszi
fazek2021-03-13 10:14:38 // 124052
Már nekem is volt ilyen.Feltéptem az ülőlapot és tudtam annyit visszaengedni rajta hogy kiengedett. Azóta becsatolva hagyom,úgyse ül ott soha senki.
csokagm2021-03-13 09:15:19 // 124051
Befeszult a középső övem. Kitudom ezt valahogy engedni?
Anders2021-03-12 22:50:58 // 124050
Sziasztok,

Észrevettem hogy a bal hátsó külső lámpámnál az izzó előtt lévő prizma egyik füle letörött, és most a prizma félig ki van esve, a képen nagyjából látszik. Járt már valaki így?
Szét szedhető a lámpa javítás céljából?
Ha nem javítható akkor gyári vagy után gyártott lámpa beszerzése a javasolt? :)

Segítségeteket köszönöm! :)
samu1262021-03-12 08:57:07 // 124049
Szakmai szótáram kimerül abban éppen mi romlik el/cserés :D Nekem nem mondott sokat az hogy Flow shutter valve, de így a kommenteddel picit többet megértek belőle, köszi !
tirex2021-03-12 08:55:08 // 124048
Én ezután izzitógyertyákat cseréltem és többet nem írta. Nem nagy tétel. A másodikat nemtom.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 20:55:55 // 124047
Ha tényleg a leállító szelep ragadt meg, ahhoz le kell venni a szívócsövet és kitakarítani.
bhudcser2021-03-11 20:01:16 // 124046
Az izzító gyergyák tökéletesek, minden körülmények között jól indul az autó. A másik hibára adott javaslatod lehetséges, azonban a megoldást nem tudom rá továbbra sem.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 17:45:27 // 124045
Nem lehet hogy pont az a baja amit ír? :-) Tehát izzítógyertya és a leállító szelep a szívócsőben le van kormolódva és pl félállásban jól megszorult.
samu1262021-03-11 15:20:49 // 124044
Retry

Piritu - 1.000.0002021-03-11 15:12:15 // 124043
403. That’s an error.
samu1262021-03-11 15:11:17 // 124042
Ezek?

Nekem is be szokta dobni ha nehezen indul be sok állás után de törléssel nem jön vissza. Mondjuk most kifejezetten nem fogom törölni a legközelebbi éves szervíz előtt, hátha mondanak valami okosat

Kép
bhudcser2021-03-11 12:37:32 // 124041
Sziasztok,

mivel csak két hónapja van meg a 159-em ezért elég sokat fogok még itt kérdezni a fórumban. Van két visszatérő hibám: P0380 - Izzító vezérlőegység hiba (nyitott áramkör) illetve a P2009 - Áramláskorlátozó szelep

Van tippetek, hogy mi lehet a megoldás?
Anders2021-03-10 19:27:59 // 124040
Szerencsére nekem nem okozott nagyobb galibát.
Örülök, hogy segíthettem! :)
mizooo2021-03-10 19:19:41 // 124039
Nagy király vagy! Köszi
Nekem is az tűnt fel, hogy az EGR hűtőfedél tetején áll az olaj a vákuumcsöveknél, amiket szét is cseszett.
Anders2021-03-10 19:09:48 // 124038
Szia,

Én cseréltem már, nekem is ott szivárgott az olaj és az EGR hűtő műanyag fedelén a bordák között állt meg az olaj.
Emlékeim szerint gyorsan ment a csere, 3 csavar fogja az olajbeöntő csonkot.
A tömítés cikkszáma : 55212608;
3100 Ft volt a tömítés szállítási költséggel együtt :)
mizooo2021-03-10 18:37:58 // 124037
Sziasztok, 2.0-nál az olajbeöntő műanyagnál szivárog az olaj. Valaki cserélt már tömítést alatta? :)
kispusi892021-03-10 17:03:56 // 124036
Szia!
Én anno a 156-oson sima Hammerite pirossal kentem le. Vagy egy nap ráment a féknyergek tisztítására/csiszolására de a mai napig jól tartja magát (olyan 10 éve csináltam).
leopop32021-03-10 10:24:56 // 124035
Azt megköszönöm :DD
Liquid2021-03-10 09:24:16 // 124034
persze, csak nem tudok rá válaszolni :D de majd megnézem és este megírom :)
leopop32021-03-10 08:57:11 // 124033
Megkérdezhetem milyen típusú vagy márkájút vettél? 😁
Liquid2021-03-09 22:37:15 // 124032
dehogy, van bolt is:)
leopop32021-03-09 21:07:01 // 124031
Ja csak simán a netről?
leopop32021-03-09 21:06:29 // 124030
Köszi a tippet 😁🤝
Csak azért kérdeztem a kevertetést mert Alfa Rosso a kocsi színe aztán arra gondoltam hogy a féknyereg is lehetne akkor olyan 👌
Liquid2021-03-09 20:27:17 // 124029
én vettem egy megfelelőnek tűnő festék spray-t, pont tegnap beszéltük a fiammal, hogy meg kéne csinálni :)
Smith2021-03-09 16:57:15 // 124028
Nem kevertettem, ebayről egy ilyen: K2 Brake Caliper RED High Gloss
Nagyon tartós, fényes. (csak a balfasz gumis ba*ta neki a felnit és lepattant egy helyen...)
leopop32021-03-09 15:43:41 // 124027
Sziasztok!

Féknyerget ki milyen festékkel fújt le, illetve hol kevertette?

Segítséget előre is köszönöm.
liusz2021-03-08 17:56:27 // 124026
Gumisnál vettem észre, bőven rozsdás volt a töresi felület.
Giuntini2021-03-08 15:38:42 // 124025
Nekem milor el volt törve, ugratón vagy meredek feljárón kattant egyet.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-08 13:16:11 // 124024
Simán nem veszed észre, én hetekig jártam vele törött rugóval mire észrevettem hogy valami nem stimmel. Utólag már tudom a pillanatot amikor történt, hallottam egy fura 'pattanó' hangot. Simán elmentünk vele az ország másik végére családdal Alfa talira, ott vettem észre véletlenül, illetve néha beért az a filc erősebb kanyarban. Egyébként semmi nem érződött az autó viselkedésén.
samu1262021-03-08 12:58:48 // 124023
Mi egy rugótörés tünete? Vagy ha ez menet közben ér akkor nincs olyan hogy nem veszed észre ?
liusz2021-03-08 12:37:48 // 124022
A rugótörés egy pillanat műve. Az alsó első teljes menetnél tört el nekem, pont a gumi hûsánál, le kell venni a kereket, hogy jól lásd, szerintem aláhasalva nehezen látható.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-08 10:10:44 // 124021
Passz, még azt is el tudom képzelni :-) Amúgy idővel, kilométerrel összébb ülnek a rugók, de az a filc betét is hülyén van rögzítve.
Giuntini2021-03-08 10:06:26 // 124020
Igen, csak állítólag átnézték a futóművet! Nem vették észre?
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-08 09:32:14 // 124019
Stimmel, nekem rugótöréskor volt ilyen, gyerekekkel, csomagokkal már besúrolt a filcbe a bal hátsó. Ezen kívül nagyobb terhelésnél előfördulhat, egyszer vittem ki rokonokat reptérre, 5 felnőtt plusz utazós cucc már sok volt a Ti-nek, akkor is beért néha a filc. Viszont akkor is csak a filcbetét.
pettinke2021-03-08 07:02:52 // 124018
159-nél gyakori a rugótörés, azt megnézted?
Liquid2021-03-07 23:18:51 // 124017
szóval nem gyári, akkor bármi is lehet
samu1262021-03-07 22:52:56 // 124016
Nekem jobb hátul csinált hasonlót a méretes családtagokkal, minden kátyúban egy hülye hangot adott ki (beleért), a kerék dobban lévő filces anyag amivel ki van bélelve, az lógott bele, egy késsel pár centit leszabtam róla (eleve fura volt hogy lifeggett miközben mindegyik oldalt centire pontosan passzol)

Más kérdés, ezt a korrekciós értéket üzem melegen vagy bárhogy nézve kell ellenőrízni? Az enyém indítás után átüt egy picit a 2 felé (a 4-ből 1) de ha bemelegedett akkor 1,2-1,5 közt van mind
bhudcser2021-03-07 21:45:10 // 124015
Jah igen, hátul sárga Koni gátlók vannak. A rugók nem tudom milyenek.
bhudcser2021-03-07 21:20:44 // 124014
235/40 R19 a gumi méret. Pénteken nézték át Berciék, minden ok a futóművel állítólag.
Liquid2021-03-07 21:12:00 // 124013
Hacsak nem 150kg/ember akkor nem jó az így. Milyen méretű kerék van fent? Nálam a 245/40R19-es ért bele teljes terheléssel erős kanyarban illetve bukkanón. A gyári kerékmérettel ilyen nem lehet, ha igen akkor valami nem kerek a futóműben.
bhudcser2021-03-07 20:38:34 // 124012
Ma beült a haveri társaság a kocsimba (4fő) plusz tele tankoltam a kocsit. Észrevettem, hogy a jobb hátsó kerék beleér a sárvédőbe. Főként balra kanyarodáskor. Bal hátsó keréknél nem tudtam előidézni. Tank ugye a jobb oldalon van, szóval elvileg ott a túlsúly. Ez normális jelenség? 159 TI-ről van szó.
Giuntini2021-03-07 15:24:11 // 124011
Jó a leírás, hogy a 2,4 akkor jó ha a hengerfej át van építve a 166-oséra. Az Fl utáni hengerfejeknél jóval kisebb a meghibásodás. Tetszenek ezek a szlogenek, mert azt hallottuk....
A 166 hengerfejek is bontottak, lekerültek más motorokról. Vannak olyan 2,4-esek, melyeknek sohasem volt hengerfej hibája. Ezek a tesztelők meg becsületes nepperek vitték le a 2,4 árát, oda ahol van.
Bíztatja az embereket, hogy vegyenek 159-et akár egy millióelért. Aztán bontószökevényként lehet járni velük.
A másik a filléres kopó alkatrészek.... Igen, a gagyi nevesincs utángyártott olcsó, de olyan is.
liusz2021-03-07 13:21:08 // 124010
Tegnap megnéztem én is. Alapvetően pozitívnak tűnt, de a másfélmázsázást továbbra sem értem. Mi szükség van rá? Ráadásul nem is igaz. Pár éve mikor megszereztem az enyémet vettem a fáradtságot és utánanéztem a kilóknak az automibile-catalogue.com-on. Ha igaz amit írnak és jól emlékszem a 2.0 dízel FL (ami -45kg a korábbihoz képest) vs. a többi kortárs 2.0d: Merci 20kg plusz, Audi neutrál, Bmw -60kg. Mind 170 ló.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak