Blog >> jtd
Megérkezett a várva várt jóidő, igy irány a gumis és felkerültek az alufelnik nyári gumival. Végre lehet lendületesebben közlekedni, nem kenődik meg visít a téli gumi.
Km: 218.600
A csomagtartóban, a kesztyűtartóban "sötét" volt és a sminktükör világítás sem volt túl fényes (ezt harmincon túli férfiként kardinális problémának tartom XD ).
Nagy örömömre csak az izzók voltak kiégve. Itt is. Cserélve.
A régi rádiónak nem volt baja, csak az akksit szívta le folyamatosan és nem szólt, egyébként sem a gyári rádió volt már, hanem valami egyszer használatos Tesco-s márka. KENWOOD KMM-101GY fejegység került a helyére, a műszerfal világításhoz passzoló zöld gombsor világítással!
Már az autó megvásárlása előtt a Jézuska meghozta az Osram DRL 401 szettet. Beszerelését magam megoldottam. Hozzáteszem, nekem 4 órámba került.
Autós filmeken szocializálódott fiaink konzekvensen transformers világításnak nevezik az új szerzeményt.
A jobb oldali helyzetjelző és a bal oldali rendszámtábla világítás kiégett. Ha már cseréltem, kicseréltem mindegyik párját is.
Vásárláskor a műszerfal világítások fele nem működött. Az itt olvasott infók összegyűjtése után 2,3 Wattos rizs szem izzók beszerezve. Az összeset kicseréltem, az ajánlások alapján a klíma panelbe forrasztva kerültek.
Az első gumik kapufák voltak. 2 db Barum Polaris beszerezve, szerelve.
Összes szilent csere, első alsó lengőkarok csere, kézifék kötelek csere. Olaj csöpögött, olajszűrő utánhúzással a hiba megoldva. Alufelni központosító megrendelve. Első fényszórók össze-vissza világítottak, a bal oldali 2 m-re az autó orra elé, a jobb oldali pedig a szemből érkező kamionok sofőrjének retináját égette ki. Rosszul berakott izzó cseréjével és fényszóró beállításával megoldva. Alkatrészek barátilag: 71000 Ft, szerelés tisztán: 40000 Ft.
Mivel a víz nem akart sehogysem 70 fok fölé menni, így a termosztát ki lett cserélve. Mostmár stabilan tartja a 88 fokot visszajelző szerint.