Blog >> problémák
Ma álldogállt a ződecske az újpesti Meki parkolójában,ahonnan pont láccik az a szép víztorony, amikor eccer csak elkezdett villogni az elakadásjelző.Nem sikerült megszüntetni,pedig kiszedtük a relét is meg a biztosítékot is,plusz püföltük is.Nem volt más választás,mint villogva elindulni.
Elég szar volt így közlekedni Dunakesziig.Ott derült ki,hogy hol is van a gond.Lezártam a zárat távirányítóval és megszűnt a villogás.Ezek szerint a riasztó villogott,csak nem adott hangot.
Na innen micsoda jó érzés volt hazamenni villogás nélkül.Azért még megtréfált hazafelé:menet közben lezárt a központi zár.Még mindig jobb,mintha kizárt volna.
A '90-es évek elején élt Olaszországban egy fess fiatalember, nevezzük mondjuk Alessandronak. Öltözködése és stílusa minden bizonnyal kifogástalan volt. De - ahogy ez az életben már csak lenni szokott -, életszínvonalának fentartásához pénzre volt szüksége. Szülei tudták ezt, ezért középiskola után beiratták a Politecnico di Torino-ba, azon belül a Dipartimento di Elettronica szakra, "a mérnök az jó szakma!" felkiáltással. Alessandro barátunk az egyetemen se törődött sokat tanulmányaival, de mivel - mint az említettem - szimpatikus, megnyerő fiatalember volt, minden vizsgán átvergődte magát.
Diploma után hamarosan talált is magának állást: az Alfa Romeo elektromos tervezői részlegének egyik mérnöke lett. Munkája nem érdekelte különösebben, az autók formátervezésért viszont annál jobban rajongott - naná, hiszen az itt készülő modellek ihletője minden esetben egy-egy bájosabb asszisztensnő szép orcája, vagy csinos feneke volt.
Főnőkei elől is sikeresen titkolta hogy szinte semmit nem ért az elektronikához, viszont lelkedése annál jobban imponált nekik. Ezért hamarosan egy részleg élén találta magát: '92 körül ő lett az új GTV elektromos rendszerének felelős tervezője.
Alessandro persze nem törődött sokat a feladatával, sokkal szívesebben nézegette, ahogy az agyagszobrászok keze alatt lassan eléri végleges formáját a GTV. Néha be kellett számolnia a vezetőség előtt, hogyan is áll a részlege; persze a vezetők is gyakran szunyókáltak ezeken a megbeszéléseken, tehát soha nem bukott le.
Hát valahogy így történhetett, hogy a világ egyik legszexibb autója a világ egyik legösszebarmoltabb és legostobább elektromos rendszerével került piacra.
Alessandro. Barátom. Enged meg nekem, így tizenakárhány év távlatából.
Ajókurvaanyád.
Ma délelőtt fogta magát az autó és nem volt hajlandó megforgatni az indítómotort.
Diagnosztizáltam a helyzetet,miszerint delejt vesztett a batéria.Semmi pánik,van másik!
A régi Alfából még meg van az aksi,csak éppen Lábatlanon van én meg megyek dolgozni délutánra de sebaj,biciklivel megyek és távollétemben az ember barátja beleteszi a kocsiba az elemet és mire hazaér,már benne figyel.