Sajna nem oldott meg mindent a kerékcsapágy csere, maradt még surrogó, zakatoló hang. Mivel a váltó olajcseréjekor a differenciálművekről elfeledkeztünk, illetve csak a művelet közben jutott eszünkbe, úgy volt hogy majd legközelebb. No ezt előrehoztam hátha javul a helyzet.
Ezenkívül a hátsó féltengelyek kaptak új zsírt, a porvédők hibátlanok.
A 2db elszakadt gumibak is ki lett cserélve. A gyári újak sajnos csak a fém konzolokkal együtt cserélhetők, pedig csavarral vannak a konzolra rögzítve. Csöri megnézte mennyi az annyi: 35.000. Úgy gondoltam inkább barkácsolok...
Levi valamilyen szilentből gyártott újakat.
Sajna úgy fest hogy még mindig nincs teljes javulás. Valszeg az első féltengelyeket is meg kell bontani. :(
4L Valvoline HP GL-4 80W-90 váltó és központi difi olajcsere
t.177.171