A téli szezon viszonylag eseménymentesen telt, de azért a maximalizmus miatt gyűltek a listán a dolgok, amikkel foglalkozni kellett a rendes olajcsere mellett.
Sorrendben:
a hátsó dob elvásott
a flexicső is elvásott
a termosztát is megmurdelt, mint kiderült
a tavaly cserélt kuplungmunkahengert gariban cserélni kellett
olaj, szűrők
j.e. ajtó patentjeinek cseréje
Ezt az apró kört stílusosan 156 pisztolyorrú Mátyásért sikerült megfutni, de hát ugye a szerelemben nem nézzük a költségeket :)
És mivel a kipufogó most már csak egy lyukon szelel (ahol kell neki, a legvégén) a korábbi chipelésen is finomított kicsit a szakember, kevesebb füst, több menés a mérleg vége.
190780 km: olaj, olaj-, levegő-, pollenszűrő, váltóolaj, két axiálcsukló és korrmányösszekötő-gömbfej, egy vízcső, termosztát, futóműállítás
Munkával ünnepeltem május elsejét: olajcsere (Selénia WRD 5W-40), összes szűrő csere, termosztát csere (végre 90 fokos a vizem!), EGR szelep takarítás (ocsmányul nézett ki). A vezérléshez is megvolt minden cucc de azt inkább rábíztam egy tapasztalt kollégára! Gyári vezérműszíj + görgők + vízpumpa cserélve! Km óra állás: 103000.