Blog >> mito
Ha már az ülések Sabeltek akkor a csomagtér ajtó behúzót kicseréltem ma szintén Sabeltre:-)
Erősebb, szélesebb jobban kezelhetőbb lecsukásnál.
Egy adag galvánozott csavar is visszaérkezett Attaláról.
Némi felületi rozsda volt a tartókonzolon ezért ma eltüntetve, lecsiszoltam, alapozó majd festés, a csavart is cseréltem galvánozottra jobb a lelkemnek most már:-)
DZ-nél mai napon megejtve, vízhőfok néha visszaesett ezért termosztát / Magnetti Marelli /, vákuumpumpa tömítés és olajcsere, szűrőkkel, szokásos köszönet Zolinak.
Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia WR Forward olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
Km. : 56 246 km
Nem abban az ütemben ahogy terveztem de végre ma minden a helyére került, Fegyverneken a FeZso műhelyben, köszi Ujvári Feri barátomnak, elvoltunk vele egész nap majdnem:-)
Felkerült a hátsó Magneti Marelli diffúzor / még tavaly ilyenkor bevontam karbonszövettel / egy másik donor lökösre, színrefújva, lakkozva illetve a GTech kipufogó rendszert lecseréltük a Magneti Marelli duplavégű szettre ahogy a csomagban jött még tavaly év elején.
Alessio Cadamuro készítette és küldte el még januárban, most lett kész a fényezés és felraktam végre a helyére, pontos illeszkedés semmi reszelés, megérte az árát:-)
Ma reggel begurultam műszaki vizsgára csont nélkül megkapta, a gumishoz is átgurultam ezzel a lendülettel és átgumizták a nemrég vásárolt és sk felújított, fényezett gyári 16-os alu szettre a téli gumikat.
Gyári újat kapott mert ebben is van 1 membrán meg retek azért, plusz beszereltem még a turbo szívott részhez egy Turboworks csapatótartályt meglátjuk mennyit szűr ki pluszban.