Blog >> mito
Nem abban az ütemben ahogy terveztem de végre ma minden a helyére került, Fegyverneken a FeZso műhelyben, köszi Ujvári Feri barátomnak, elvoltunk vele egész nap majdnem:-)
Felkerült a hátsó Magnetti Marelli diffúzor / még tavaly ilyenkor bevontam karbonszövettel / egy másik donor lökösre, színrefújva, lakkozva illetve a GTech kipufogó rendszert lecseréltük a Magnetti Marelli duplavégű szettre ahogy a csomagban jött még tavaly év elején.
Alessio Cadamuro készítette és küldte el még januárban, most lett kész a fényezés és felraktam végre a helyére, pontos illeszkedés semmi reszelés, megérte az árát:-)
Ma reggel begurultam műszaki vizsgára csont nélkül megkapta, a gumishoz is átgurultam ezzel a lendülettel és átgumizták a nemrég vásárolt és sk felújított, fényezett gyári 16-os alu szettre a téli gumikat.
Gyári újat kapott mert ebben is van 1 membrán meg retek azért, plusz beszereltem még a turbo szívott részhez egy Turboworks csapatótartályt meglátjuk mennyit szűr ki pluszban.
A gyárban ezt kihagyták, de pótoltam 1pár motorháztető teleszkóp beszerelve kb 15 perc és nem kell kitámasztatgatni többet, kicsi apró öröm, kici kínaiak megoldották.
A csomag 4 db méret azonos távtartót, csavarokat alátéteket tartalmazott beszerelése plug&play semmi reszelés.
DZ-nél ma váltóolajat lecseréltük, az autovillamosságis Ákos pedig rendkívüli türelemmel megoldotta nekem a tükröket, hogy ajtózáráskor be, nyitáskor kinyíljanak, nagy menet volt a 159-es belsejét átraktam a Mito talpra és vezetékeltünk ezerrel de megoldva.
km óra állás:113200
video
Nagy nehezen de sikerült szereznem a nyár folyamán 1 FL kormányt ritka, aranyárban mérik stb. de ma kicseréltem végre, plug and play pikk-pakk.
Előtte-utána.
Mai nap lecseréltettem az olajat.
Kapott:
- Selenia WR Forward olajat
- Olajszűrő
Km. : 47 451 km