Ellátogattunk ismét (0131) a Paradox műhelybe Szadára. Ez már-már ilyen tavaszt váró eseménnyé fogja kinőni magát, mert minden évben kora tavasszal egy-egy újabb hangminőség változást kerekítünk a vasba.
A mai nap - kicsit nagyon is kora tavaszi volt:) sőt.. inkább késő télinek mondható még, de elérkezettnek láttam az időt, hogy újabb technikát építtessünk az autóba a srácokkal.
A csomagtartóban kialakításra került egy, az új kondit (Audison Connection 1F kapacitású kondenzátor, kijelzővel (BCA DGT) + táp- és testelosztóval (BCA 32) szerelve) és az erősítőt fogadó fa lap, a csomagtartóban az ott lévő kárpit színével azonos borítással, ill. az utastérben látszó részt (hátsó könyöklő lehajtásakor) fekete bőrrel borították be, a MOMO belsőre való tekintettel.
Az első ajtókba a gyárik helyére egy mac Audio Mobil Exclusive 2.16 szett került beépítésre. A mélyközép szebben szól, a magassal pedig már-már vágni lehet. Szóval sokkal jobb lett és egyes zenékben olyan részeket is hallani mostmár, amiket a szerző megírt, de az előző zenekar nem játszott el.
Audison Connection Best szériájú hangszóró és RCA kábelek kerültek a fejegység és az erősítő, ill. a hangszórók közé. A hangváltókat pedig az ajtókban rejtették el.
A nagyobb dolgokat sikerült akciósan vennem ismét:) Az első szett 34.990-ről, míg a kondi csomag 41.990 jó magyar forintról lett leárazva és egy teszt CD-t is kaptam ajándékba.
Olyannyira nincs még tavasz, hogy mire befejeztem a blogot, elkezdett szakadni a hó. Erről ennyit. :S
[Költségeim: macAudio Mobil Exclusive 2.16 első szett 29.990Ft, Audison Connection kondi szett 19.990Ft :), munkadíj (5óra) 20.000Ft, Audioson Connection Best BT2 500 RCA kábel 5.690Ft, Audison Connection Best UF 214 10méter hangszóró kábel 8.900Ft, kárpitozás-bőrözés 5.000Ft, stb.]
Hifi upgradeltem a megfelelő szakemberekkel.
Alapvetően nem akartam nagyon belenyúlni a gyári hifi lelkébe, de végül szinte minden ki lett cserélve. Alapvető elvárásom volt, hogy minden gyárinak kell hogy tűnjön. Tehát fejegység marad, mégha ez a leggyengébb része is az egésznek, hangfalborítás marad, ledek, uv és ormótlan mélyláda kizárva. Valamint karcolás nem eset sehol a kárpitbontás folyamatában.
Így aztán neki láttak a Paradox szakemberei, "heggesztettek" egy RCA kimenetet a fejegységre, kiszedték az első hangszórókat és az összes kábelt. A helyére tettek egy Mac Audio Mobile Excusive 16.2 szettet és egy csomó olyan dolgot szereltek még be ami nekem kínai (jelátalakító, táp+test, ilyen kábel, olyan kábel a Connectiontól). A csomagtartó balhátsó ficakjába egy Audison SRx4 erősítő fért be, ami meglepően jól passzol a gyári müanyag elemekhez, nem is lett leburkolva.
Ezután egy hétre elköszöntünk egymástól.
Tegnap (0529) végre sikerült eljutnom a Paradox csapatához, ahol egy kisebb hangtechnikai változás következett be az autóban. Bekerült a csomagtérbe egy mac Maximus 12z jelzésű zárt láda, és egy 4 csatornás Limited Edition Z4100-as mac White erősítő. Az előkábelezés ésszerűsítésen esett át, így elég lett a tápkábel hossza is. Sőt. Az erősítő felszereléséhez egy egyedi, méretre szabott és a csomagtartóban lévő kárpit színével azonosan borított falap szolgál. Szép munkát végeztek a srácok. Látszik, hogy értenek hozzá. Időben ez kb. 3,5-4 órát vett igénybe. Kábelezéssel, szereléssel, kárpitozással, EQ állítgatással, stb. De az eredmény magáért beszél. Az első szettet is kinéztem már, de egyelőre az nem került beépítésre. Igaz, hogy gyári van most benne, de meglepően szépen szól együtt a ládával.
Kicsi a világ - szokták volt mondani.. És milyen igaz. 10-re mentünk a Paradox-ba és egy fél órán belül megérkeztek BeeGee-ék.. És ez még mind semmi, mert a 147-es alfa is ott volt, amit már AlfaCity-ben is megcsodálhatott a közönség, úgyhogy egyszerre négy alfa volt jelen a műhelynél. Gondolom, ez nem mindennapos eset náluk sem.
[Költségeim: A láda és az erősítő akciósan történő vásárlása, szerelési anyagok (kábelszett nélkül), egy Connection aksisaru szett és a munkadíj. ]