...azaz miért nincs nekem basszus?! Ja, mert nincs is ami adja....
Februárban, amikor először ültem Peti GT-jében, feltűnt, hogy a gyári Bose rendszere mérföldekkel jobban szól mint az enyém. Pedig elméletben ugyanaz. Eddig azt hittem az enyém a normális, aztán csak lestem amikor megszólalt a mély. Nem túl gyorsan, de kiderült mi hiányzik, a mélyláda. Hívtam 1-2 bontót, mindegyik rajtam akart meggazdagodni, 18-20k-t mondtak, viccnek nem volt rossz, de ha nem ragaszkodnék a gyárihoz, ezért már egy komolyabbat is lehetett volna venni. Egy kis segítséggel azonban sikerült találnom, Exbléx GT cartárstól (ezúton is köszi!) vettem, baráti áron kínálta, az egyik ismerősöm pedig el is tudta hozni pestről. Rögzítettem a helyére, bekötöttem, gyönyörűen teszi a dolgát. Remélem az előző tulaj, aki kilopta belőle a ládát, eltörte azóta a kezét...
Költségem: 12.000.-
És eljött a nap, mikor végre a basszus testet ad a meztelen hangoknak - beépítésre került a mélyláda is.
Ez egy másfél napos művelet volt, mert a szerkezet a gyári mélyláda helyére lett installálva, és ehhez műgyanta formát készítettek. Mivel nem túl nagy ott a hely, ezért egy lapos mélynyomót ajánlottak (Clarion PFW1051), 13 literrel beéri. Sajnos pont olyan kárpit nem volt nekik, mint a csomagtér kárpitozása, anyagban és egy-két árnyalattal elüt tőle. De ezt más úgysem látja.. :)
Az autó az igért határidőre kész lett.
Összefoglalva a hangzással nagyon elégedett vagyok, a gyári Böse rendszert simán lekőrözi. A Paradox is jól teljesített. A szakemberei szimpatikusak, nem gányolnak, a főnök pedig maximalista. És nem ijednek meg az olasz elektronikától :)
Két kicsi karcot ejtettek összesen, de külső szemlélő nem hiszem, hogy észre veszi. Én is csak azért teszem szóvá, mert a belső tér állapotára annyira allergiás vagyok, hogy minden nyomot nyilvántartok.. :)