A kevlározott kuplung meg lett égetve, azt rendbe kellett hozni, mert csúszott. Ezen kívül volt még olajcsere. A motorháztető zárja be volt rohadva, látszik, hogy nem nagyon kell nyitogatni. :-) Egy motortartó bak el volt törve, cserélve lett.
A xenon égők már az utolsókat rúgták, alig láttam velük, azt cserélni kellett. Kapott az autó új első ablaktörlőket is. Valamint felkerültek a téli kerekek.
A benzintank szivárgás sajna ismét előjött, állandósult. Csörire bíztam a megoldást, ami úgy néz ki sikerült is, az AC tömítését kellett cserélni. Ha már Várpalotán állomásozott a gép, kapott új olajat (Selénia 20K AR) és szűrőket, illetve műszakit újabb évre. A vizsgabiztosok morogtak a gumik miatt, amik valóban kellően kopottak, ráadásul a belső oldalt megette a futóműállítás előtt. Szóvan nem voltam jó ügyfél, elnézést is kérek miatta, de a lényeg hogy minden rendben volt, nem kellett szerelni semmit. A xenon-ba nem kötöttek bele, igaz megvolt minden hozzá (gyűjtőlencsés lámpa, mosó, bólint).
Hát szóval úgy adódott, h múlt hét közepén jelezte a komputer a szervíz intervallum beálltát, ráadásul várt egy xenon szett beépítésre, szóval vettem magam és elmentem Szamosiékhoz.
Számítógéppel megvizsgálták Luigit, annyit látnak, hogy piszkálva (ahogy ők mondták kiütve) volt a számítógép egyszer, így megbízhatatlannak ítélték a megtett kilométerek számát, bár az állapot alapján megsozlottalk a vélemények, mert olyan jó a futómű és annyira nem kopottas...
Mindenesetre javasolták a vezérlés cseréjét, amit tekintettel az eddigi havi 60ezres szervízelésre:) inkábbb későbbre halasztottam... Viszont volt olaj csere, olajszűrő légszűrő csere, beszerelték a xenonomat. Ja és megigazították a jobb első fékemet, mert szorult (pár héttel előbb cserélték Zolikáék) és ezért 0-20 között irtózatosan nyikorgott.
Szóval kapott egy jó kis szervízt. Pozitívum, h egy délelőtt elég volt mindenre 55k-m bánta.
Már most látom, hogy amint egy kicsit megerősödöm anyagilag kicseréltetem a vezérlést és a kis y csövet is a kormány szervóban.
Most minden szuper, bár eddig sem lehetett rá panaszom, igazándiból csak állagmegóvásból féltésből és gondoskodásból hurcibálom szegényt havonta szervízbe:) de hálás érte ahogy látom...
Elkaptam egy z4-et a körúton :)
Régen volt szervízben az autó, volt pár apróság:
- féltengely gumi elkopott, cserélve,
- olajcsere + szűrő,
- fékolajcsere,
- klíma töltés (+ zöld gáz, hogy ha szivárogna, lássuk, hogy hol),
- csomagtartó gumikéder (iszonyatosan rongyos volt),
- motormosás,
- xenon beépítve,
- munkadíj.