Ezt a szépséget eléggé elhanyagolt állapotban vettem, jó ideje nem volt használva. Lehangoló látványt nyújtott, de én megláttam benne a szépet és a jót! :) Az első napját nálunk úgy kezdte, hogy majd' egy napig ganajoztuk belül... :S
A végcél ebben az esetben sem titok: ez az autó érdemes arra, hogy rendbe tegyem, és valaki más élvezze vele az utat a későbbiekben... Ergo: eladó lesz ez is.
Rövidesen megtörtént a bal első belső féltengely-csukló cseréje Zé-nél, majd nemrégen a "Jano-dob"-nál felhelyeztettem egy hátsó sportdobot. Igyekeztem megtartani a gyári kinézetet, szerintem gyönyörű lett. A nagy hang mellőzését kértem ( öregszem?! ). A rendszer többi része jó állapotú, még a katalizátor is 100 %-on dolgozik.
Általánosságban elmondható, hogy korához képest ragyogó állapotú az alja, az emelési pontok környéke is kiváló kondíciónak örvendenek.
Átírás. ( huhh... durva. )
Beszerzésre került egy komplett ABS, Zé fogja beszerelni más dolgokkal egyetemben.
Pár apróság ( ICS gombok pl. ) cserélve lettek belül.
Folyt. köv.
Mióta nálam a kocsi, lassan 100 ezer km óta, még nem cseréltük a féltengelyeket. Eléggé kopogtak már, úgyhogy kértem egy időpontot a műhelyben. Ahogy szétszedték, kiderült, csuklókat is cserélni kell. És ha már ott volt, még kértem nézzék át a kéziféket is; kicserélték az egész kötelet, fék rendben.
Sajnálatos mellékterméke a napnak, hogy az ABS kijelző elkezdett felvillanni. Valami vagy kilazult ott szerelés közben, netán meg is sérült az egyik jeladó, bár ez nem valószínű, mert akkor sosem működne, meg azt elvileg nem is bántották. Majd egyszer visszakanyarodom vele, megnézik. Amúgy sem vagyok ABS függő, csak zavar a piros fény a műszerfalon...