Kedd este ügyesen kijátszottuk a generátort nagyobb bontogatás nélkül, szerdán reggel átvittem Balatonlellére Mészárovics László autovill. szerelőhöz, ott megállapította, hogy a dióda sor adta meg magát, valószínűleg a sok állástól, ezt a párával magyarázta. Alkatrész hiányában, csak csütörtök délelőttre készült el, illetve a 2 csapágyat is cserélte benne, ha már egyszer leszenvedtük az autóról, azzal se legyen gond a jövőben. Még aznap este felkerült a helyére, csináltunk egy hibatörlést és prímán működik azóta is!
Gyári cikkszám alapján rendeltem trafót és ki is cseréltem, sokkal egyenletesebb lett a járása a motornak, de még mindig mintha valami nem lenne 100%-os, mivel még mindig van egy nagyon minimális döcögése.
Kis szenvedés után sikeresen kicseréltük a bal első lengőkart, illetve a 2 db első stabilizátor kart, de bal elől valami még mindig reccsen és bukkanókba nyekereg.
Vasárnap délután lementem egy alfa szakértőhöz, kiolvasni a hibát, illetve kideríteni, mégis mitől rángathat néha az autó és dobálja be a motorhiba visszajelzőt. Sikeresen odaértem, megálltam a kapuba és onnan már nem sikerült elindítani az autót, de legalább tudta, hogy hol kell lerohadni. Gondolom érezte a közelségét a spidernek, 155-nek és a GTV6-nak, gondolta Ő most pedig kicsit maradni szeretne... Kiolvastuk ismét a hibát, eddig mindig a 3-as hengerre írt be égés kimaradást, de mivel megcseréltem a 2 belső trafót, most a 2-es hengerhez írta be a hibát... valószínűleg a trafó ment el szarni. Sikerült rendezni egy akksit és így haza tudtam menni lámpa nélkül vak sötétbe egy kis segítséggel, de legalább már megvan a hiba... holnap rendelem is a trafót és utána járok a generátor javításnak is. Innen is szeretném megköszönni Erdő Attilának és édesapjának a segítséget! Talán ez volt az első alkalom, hogy megtapasztaltam milyen is az alfás összetartás! :)
Első olajcseréje nálam, 41.800 Km-nél kapott 4,5 L 10w60 Seleniát és egy valeo olajszűrőt, következő cseréje 50.000-nél.