Olajcsere, vezérműszíj, görgők. Ugyan nem telt el 60000 km viszont, már 6 évnél jártunk, és szétszedve ideje is volt az egésznek, teljesen repedezett volt már a szíj.
Bónuszban a távirányító is működik újra, a rossz hír hogy ettől meg a másik elvesztette a fonalat. Ezúttal a hóesés kimaradt, viszont cserébe majd megfagytam. Ismét ablaktörlő, az előző nem sokáig bírta.
Nagyszerviz: olajcsere, vezérműszíj,, vízpumpa, felső lengőkar szilent csere, hátsó kereszt merevítő csere, izzító gyertya csere, egr tisztítás.
Vére megszűnt a nyikorgás elől, és már nincs karácsonyfa a műszerfalon sem a kiégett lámpa, az izzítógyertya és az egr miatt.
Ismét egy kicsit bosszantó történet... Hétvégén az M7-esen arra lettem figyelmes, hogy melegszik a hűtővíz, hirtelen 120 fokot mutatott az óra... gyors félreállás, a kiegyenlítőtartály tele volt... továbbindultunk, és kiderült, hogy 100 km/h felett teljesen jól működik minden. Amint nagyobb terhelés kapott a motor, egyből melegedni kezdett, a ventillátor pedig nagyon lassan hűtötte vissza, úgyhogy maradt a 100-as tempó. Hétfőn az első dolgom volt, hogy elvigyem a Budaörshöz.
A tipp ekkor már egyértelműen a vízpumpa volt, be is igazolódott. Garanciában cserélték, természetesen a vezérléssel együtt.
A probléma gyorsan megoldódott, de nem felhőtlen az örömöm, mert 43 ezer kilométernél egy ilyen hibát eléggé korainak tartok... Még szerencse, hogy megvettem a +2 év kiterjesztett garanciát, mert már pont elmúlt 2 éves az autóm, így ez egy eléggé költséges szervizlátogatás lett volna... Talán annyi apró öröm van, hogy a 80 ezer km-nél esedékes vezérléscsere így 120 ezerre tolódott. Feltéve, ha az új vízpumpa bírja majd addig!
Az Autóház Budaörsben ismét nem csalódtam, kaptam csereautót a javítás idejére, sőt még le is mosták az autómat átadás előtt. Külön köszi a gyorsaságot Horváth Lacinak! :)