Blog >> led
Megjöttek a ledes helyzetjelzők kínából, gyorsan be is raktam őket, plusz tompítottba is vettem Night breaker -t. Jobban látok vele, de nem vagyok tőle seggre esve. A csomagoláson lévő +110% természetesen nem valós. BlueVisiont akartam eredetileg, de nem volt türelmem kivárni a futárt, kicsit bánom.
Night Breaker Unlimited: 6250.-
LED helyzetjelző: 750.-
Kormánykapcsolók led cseréje is megejtve, végre rendes színben világítanak, thx Marklar155 Land!:-))Csak össsze legóztuk.
Van 1 szét és összerakási sorrendje úgy tényleg gyerekjáték, de csak úgy....
A belső karbonburkolatú ( nem matrica ) A oszloptakarók és ajtóbehúzók is kicserélve, kész van végre a beltér.
Ebayről rendeltem ledes izzókat, kb. 3 hét volt mire megérkezett Kínából. Egyenlőre csak a rendszám világítás jött meg, azokat már ki is cseréltem. Sokkal jobb az összkép. Filléres dolog volt, viszont ilyen kis csecse-becsék sokat dobnak egy autó megjelenésén, szerintem.
A helyzetjelzőimet még várom.
4db-ot vettem, 605ft-ért, 2 megmarad tartaléknak.
Ma beszereltem az ajtó aljába a led logo projektorokat. Először megmértem az áram felvételét hogy rá köthetem-e a kilépőfény vezetékére. 0.12A az áramfelvétele, a kilépőfényben pedig 5W-os izzó van, úgyhogy arra kötöttem rá. Először is le kellett vennem az ajtókárpitot. (lépéseit nem írom le, mert egy előző blogomban már megtettem). Majd a projektohoz kapott fúróval kifúrtam a helyét. A kilépőfény kábeleit elvágtam, (nem tőben hogy esetleg visszaállítható legyen a gyári állapot) csupaszítottam, leforrasztottam, kábelsaruztam, és végűl zsugorcsövet húztam rá amit rámelegítettem. A projektor kábeleivel is elkövettem mindezeket. A polaritásra ügyelve a véletlen felcserélés ellen védve saruztam a kábeleket. Így ha valamikor le kell szedni a kárpitot akkor csak szét kell húzni a kábeleket, szerelhető marad. A kárpit belsejébe ragasztottam egy-egy keményszivacsot (kék színű, a képeken jól látszik) amibe beleraktam a led elektronikáját és a feleslegesen hosszú kábelét (direkt nem vágtam rövidre) hogy ne zörögjön az ajtóban, majd műanyag bilinccsel rögzítettem bele. Sok választásom nem volt a beszerelés helyének a kiválasztásában, mert csak a kilépőfény mellett fér el, máshol nem. Miután beállítottam a projektor helyzetét (logó felém "nézzen") rögzítettem a kontra anyával. Ezután visszaszereltem a kárpitot és gyönyörködtem az új kilépőfényemben:-) Nekem nagyon tecccik.
-sminktükör (több fény a gyárihoz képest)
-tolatólámpa "BA15s" 4xCREE+12xEpistar dióda (gyáritól 2x erősebb, de kua drága)
-a kakukktojás, króm index
-külömbség a tolatólámpánál 1
-külömbség a tolatólámpánál 2
-led tolatólámpa1
-led tolatólámpa2
-helyzetjelzők (SMD 5050, gyenge)
Update:
-helyzetjelző elől (nem rossz SMD 5630)
-kesztyűtartó, ajtólámpák (több fény a gyárihoz képest)
-rendszámtábla megvilágítás CAN-buszos (több fény a gyárihoz képest)
-csomagtartó 41mm (több fény a gyárihoz képest)
A 156-ban is LED helyzetjelző pislogott a Xenon mellett, gondoltam teszek egy próbát a 159-nél is.
Ebay-en vettem, ez volt a címe: "2 T10 168 194 158 White 38 SMD LED Light Bulb Lamp 12V"
Kapott az autó a hétvégén nappali menet fényt.
Némileg faragni kellett, hogy elférjen a ködlámpa mellett.
Először féltem, hogy gagyi lesz, de úgy érzem nagyon jól sikerült felrakni.
A rendszámtábla tartó keretet is eltávolítottam, így azért szebben simul a lököshöz, bár a matrica sokkal szebben állna neki...
Ma végre sikerült megoldanom a helyzetjelzőm LED-esre cserélését. Egy plusz ellenállás felhasználásával már a comp sem jelzi hibásnak. A választott LED 68 SMD T10 és nem Can-BUS friendly. A kilépőfény és kesztyűtartó világítás 5 SMD 5050 LED Can-BUS friendly velük nem volt gondom.
Ledek zöldek ki-kuka-pirosak be-marad:-)
Jó kis játék, főleg mire hozzáfér az ember.A belső összes kapcsolót kikaptam meg szét és már csak át kellett forrasztani a piros ledeket, sokkal jobb a fényük és a színük is.
Boschéknál jól összerakták anno....,persze ezeket nem kell sokszor szétszedni de 1 rémálom mire szétcsúszik a tartóház, ennek ellenére ez is kész.
Kezdésnél : a hosszabb láb a pozitív egyébként:-)
Megcsináltam a projectoros lámpám. Vettem ebayről egy szettet durván 28.000ft-ra jött ki. A csomag tartalmazta a 2 projectort, két trafót izzóval (4300K), h4 bi-xenon kábelköteget és relét, valamint a szerelési adaptereket és csavarokat. Nem kellett sokat faragnom, csak egy kicsit kell a focsor aljából faragni annyit h beférjen a projector alá a kábel is. A lámpa aljára furtam egy lyukat h a kábelek alul jöjjön ki a trafot is alul rögzítettem, így mikor benéznek a motortérbe nem látják h utólagos. A gyári helyzetjelző fényt azt csak kihuztam és a foncsór mögé tettem, ebbe lett bekötve az angyalszem ami nem olyan nagy mint a bmw-be, ezáltal szebb is. (2-3kép)
Rendszámvilágításba ismét smd led került be, mellesleg hátul levettem a rendszámkeretet és felragasztottam, elől már matricarendszám van. (4kép)
Került bele kövess haza fény is - amelyet elől a ködlámpára és a helyzetjelzővilágításra lett rákapcsolva. Be és kiriasztásnál 30mp-re felvillan, majd elalszik. Postával együtt 6600Ft-ba került. (4-5.kép)
B-oszlopokat Carbonfóliával vontam be, anyagköltség kb 2500ft. (1.kép)
A fényszóró magasságállító kapcsolójának eltüntetése folyamatba van.