Majdnem 7 liter Selénia 20k borult bele a V6-ba, új szűrővel és termosztáttal egyetemben. Döbbenetes dolgokra képes azóta az autó. Például be tud melegedni, és nem hűl vissza menet közben.
További jó hír, hogy a gátlóim gyáriak, csak a rövid rugókat kell normálisakra cserélni. Már csak be kéne szerezni őket.
Szamosi szerviz, naná.
Kilométeróra állása: 124 130
2009.09.04-én átestünk az első közös nagyszervízünkön.
Ami cserélve lett:
Termosztát
Vízpumpa
Levegőszűrő
Olajszűrő
Pollenszűrő (carbon)
Teljes vezérlés (vezérműszíj + feszítő + vezető; generátorszíj + feszítő + vezető, fogaskerék)
Olaj - Selenia WR/5W-40
Hátsó ablaktörlő motor
Kartergázszűrő
Km: 86398
Munkával ünnepeltem május elsejét: olajcsere (Selénia WRD 5W-40), összes szűrő csere, termosztát csere (végre 90 fokos a vizem!), EGR szelep takarítás (ocsmányul nézett ki). A vezérléshez is megvolt minden cucc de azt inkább rábíztam egy tapasztalt kollégára! Gyári vezérműszíj + görgők + vízpumpa cserélve! Km óra állás: 103000.