Blog >> lia
Ma átléptük a 134k-t :))
A helyszín Zólyom, útban Zakopane felé :))
Ma ellátogattunk Liával Zsámbékra a szervízbe. Már egy hete nem égett a jobb első tompítottam, plusz emellett égett a légzsák és a helyzetjelző visszajelző. Ezeket gyorsan orvosoltuk, kiderült, hogy a hátsó rendszámtábla világítás ment el.
Liának viszont kezd elromlani a kormányműve:( még nincs nagy gond, de már hallható kopogó hangot ad ki magából.. Hogy én mennyire gyűlölöm a fővárosi utakat.
Szóval kormánymű javítás, és emellett még a hátsó fékeket kell cserélni, de az normális.
Kevésbé örülök most, de a lényeg, hogy biztonságban lehessen közlekedni. Az utak állapotáról meg nem tehetünk, amikor akármilyen óvatos is vagyok, meg inkább teszek egy kört, csak hogy normális úton haladjak... ez ellen nem sokat tehetünk. Hát ez van.
De a jó hír, hogy amúgy minden kifogástalan. Lia kitűnő állapotban van (ezt leszámítva). Azért ez nem rossz:)
És újra csak fordulópont, már 133k -nál tart Lia. :)
Az esemény Budaörsről BP felé ért minket:)
Tegnap délután, sok idő után újra voltunk a Kertész utcai mosóban. Lia ragyog:))
Újabb forduló, a 132-es:)
Ma reggel, úton dél-csepelre átfordult a számláló:)
Lia jól van, bár a futómű nagyon nem szereti ezeket a borzalmas utakat itt a fővárosban. Kátyúk, villamos átkelők, HÉV átkelők, akármennyire kímélem, óhatatlanul is eltalálom néha.. borzasztó állapotok vannak. XXI. század, egy EU ország fővárosa..
Sebaj, hamarosan jön a tavaszi nagyszervíz, egy alapos átvizsgálás:)
Elérkezett a tízezredforduló is.
LIA ma reggel, útban a munkahelyre érte el a 130.000 km-t még Csepelen :))
továbbra is kifogástalan minden, az akkumulátor kicsit gyengül a nagy hidegben.
Ma már egyre jobban úgy nézett ki, hogy itt a hideg és talán havas idő, Lia megkapta a téli papucsokat, amelyekkel hozzám került a nyáron.
A csere zökkenőmentes volt, bár mindenhol meglepődnek, amikor azt mondom, hogy én kellek a beindításhoz:))
A cserével egyúttal át is vizsgálták, a 12 pontosat nézték meg. Kifogástalan állapotban van:))
Amit javasoltak ennek ellenére, hogy a hátsó féktárcsákat cseréljem ki, mert már kezdenek nagyon elkopni. Ezt mindenképp hamarosan meg kell ejteni, de még bírja. Hiába, sokat mentem vele (lásd előző post)
Egy régóta esedékes dolgot is kértem, a fényszórókkal nagyon magam elé világítottam, azt is elintézték, tekertek rajta egy kicsit, és máris jobb lett:))
Folyadékok rendben, és a futóművek is, amitől azért tartottam, ezeken a rossz utakon itt a fővárosban... kipuff is szép, na szóval Lia egészséges:))
tegnap Lia elérte a 129.000 km-t. Az esemény Budapesten történt a Petőfi híd alatt, úton a munkahelyre:))
Időpont: 2009. október 11.
Helyszín: Kaposújlak repülőtere.
Ha úgy vesszük, nem is lett volna különleges dolog, hogy részt veszek a találkozón. Már évek óta járok Esztergomba, Kaposújlakra, a fényképeim a galériákban fellelhetők. De most ez mégis más.
Ez a negyedik kaposi találkozóm volt, de az első is egyben, ugyanis első alkalommal gördülhettem be Lia kerekein a parkolóba, és foglalhattam el a helyem:))
Reggel szokásos helyszínen, az M1M7 melletti Agip kút parkolójából indult a konvoj, mely ezúttal igen csekély létszámú volt. A korábbi 10+ autó helyett most csak 5-en mentünk együtt. De ez is élmény volt :)) Kicsit késtem, mert Lia fürdött még reggel, 20 perccel 8 után viszont indulhatott a csapat:)
Az M7-en még együtt, utána pedig az első előzgetős részen egyszercsak eltűntek a többiek, és ketten maradtunk. Nem könnyen, de végül sikerült felvezetés nélkül megérkezni.
Az élményt mindenki ismeri, akinek volt első találkozója, így nincs is értelme leírni:))
Több, mint 200 kép készült, nemsokára felkerülnek az ftp-re, hogy más is megtalálja magát :))remélem minden autó rákerült, ki kicsiben, ki nagyban :))
Jó volt nagyon, a gyűjteménybe 3 db Formula1-es 1:43-as autó került, melyből 2 világbajnok:) (1953 Ascari, 2002 Schumacher.) -> mellettük Gilles Villeneuve '82-es Ferrarija is helyet kapott (R.I.P.)
Szóval nagyon jó találkozó volt, nagyon szép időnk volt, remélem még sok ilyet átélünk Liával:))
Az első bejegyzés :)
Hogyan is lett Lia az enyém...
Már évek óta cél volt egy Alfa, de hogy milyen, azt homály fedte. Aztán 2009. nyarán már annyira kellett, hogy nekivágtam, és napokon át a használt autókat bújtam:)
Az hamar kiderült, hogy a 156-os lesz a befutó, az pedig már sokkal-sokkal korábban, hogy nekem egy dízel kell :)
És mit ád az Ég, létezik dízel 156 :))
Ezen felbuzdulva, az évjáratot és a maximum árat beállítva összesen 11 lehetséges jelölt maradt, melyek közül összesen 4 volt közel:) Kettőre szűkült azután, hogy osztottam, szoroztam, egy kereskedő árulta az egyiket, másikat magánszemély.
Utóbbi volt az első, de ha lehet azt mondani egy Alfára, hogy "nem"... hát az olyan volt :))
NEm úgy a másik, vagyis ő, vagyis Lia.. ez szerelem volt első látásra. Amint megláttam, tudtam, hogy kell. A kereskedő legnagyobb örömére, ugyanis elvileg már kb. egy éve nem tudta eladni.
Lia Belgiumban szolgált, majd valahogy a németeken át jutott el hozzánk. Itthon rendelte valaki, aki a válság miatt inkább lemondott róla, amikor megérkezett.. a legnagyobb örömömre :)))
Tetszett, kellett.
Átvittük egy nap átnézetni, de ott sem találtak olyat, ami miatt elálltam volna tőle. A szerelem erősödött :)) Nem volt törve, nem volt az égvilágon semmi komoly baja.
2005-ös, de mintha új lenne.. tökéletes:))
Az ár lealkudásával pedig már minden akadály elhárult előttem.
2009. augusztus 18-án az enyém lett, a kulcsokat átvettem :))
A kilométeróra állása: 118.806 km
Elindultunk a nagyvilágba :))