A csatornafedél okozta sérülés ismét helyre lett állítva, természetesen Vittorio által. Fizetett az illetékes, így ez a gond megoldódott. A beszerzett új emblémák is felszerelésre kerültek. Megnézettem a bal első ülés fűtését is, mert az nem működött, szerencsére csak kontakthiba volt. Valamint nagyon régóta játszotta a lámpamosó azt, hogy spriccelés után nem ment vissza a helyére. Ez anyira nagy problémát okozott, hogy ennek köszönhetően az ablakmosó víz elfolyt szépen lassan. Ebben a trutyi időben ez meg annyira nem szerencsés, úgyhogy ez is javításra került egy kis izé (nem tudom a nevét, ez osztja ketté a tartályból jövő folyadékot) cseréjével. Most már jól üzemel.
Miután egy nyuszi elém vágott és felrepesztette a fényezésem és beütötte a "méhsejt" műanyagot, illetve hátul volt pár tolatásból származó apró sérülés az előző tulaj által, így úgy döntöttem, hogy lefényeztetem az elejét és hátulját. Ha már szépítésnél voltam, akkor az emblémákat is lecseréltem már újra.
Az eredmény fantasztikus. A képek magukért beszélnek.
A kígyó büszkén domborodik a kereszt mellett. :D
Nincs annál dühítőbb, amikor a saját hülyesége miatt ejt az ember sérülést az autóján. Én egy kerkapuval jártam így, nekem jött... :) Ráadásul egyszer már beálltam és kiálltam azon a szűk kertkapun, amin másodszorra nem sikerült, pedig figyeltem, és tudtam hogy szűk.
De a kerékkel kilöktem a téglát, amivel ki volt támasztva, és azzal a lendülettel rá is húztam a kertkaput a bal első sárvédőre. Elég ideges voltam aznap este, ráadásul ez a balatoni GT talin volt, nem kissé szúrta el az estémet. (De a jégerek és a borok helyretették :)
A javítást végül a Large Autóra bíztam, cseréltettem a sárvédőt, és ha már úgyis fényezőhöz kellett vinni az autót, a hátsó lököst is lekapattam, azon is volt sajnos egy csúnyább karcolás (amit Esztergomban nem győztem matrica-csillagokkal eltakarni :).
Szóval ami az elmúlt három napban történt: három elem fényezése (az ajtóba is beleködöltek), szerelés, plusz kértem egy új első emblémát is, mert lejött róla a lakk.