Blog >> futómű >> gt

>> Szervizvasony // Alfa GT 1,9 mJTD // 2020-02-14

Nem volt mese, fel kellett újítani a turbót, az érzékelő csere nem segített.
Végre sikerült a nyekergést is megoldani, sokadik lengőkar meg mittudoménmi után.
Nem tudom hogy de most már halkan rugózik végre.
Talán most minden jó? Majd kiderül.

>> Szervizvasony // Alfa GT 1,9 mJTD // 2019-08-15

Azt hiszem kicsit sokat járok szervizbe, de most már minden meg lesz lassan csinálva.
A tavalyi küszöb javítás nem sikerült túl fényesre, megint kiütött a rozsda, most ezúttal nem javították, hanem ki lett cserélve a jobb küszöb.

Egyúttal sikerült kapni valamit a bontóban hátra és be is tudták állítani a futóművel, már csak a nyekergéssel kell kezdeni valamit.

>> Szervizvasony // Alfa GT 1,9 mJTD // 2019-04-15

Nyári gumi cserénél kiderült, hogy félre van kopva a gumi, egyébként sem volt már sok bordázat, ki kellett cseréni. Most nem pirellit vettem, mert nem voltam megelégedve vele teljesen, most Continental PremiumContact 6 került rá.

Sajnos a hátsó futóművet nem tudták beállítani, mert a hátsó hídról letört a pöcök.

>> Szervizvasony // Alfa GT 1,9 mJTD // 2019-03-01

A turbó elkezdett szórakozni, ha gázt adtam letiltott, de csak néha. Ki lett pucolva az egr szelep, illetve a futóművön kellett javítani mert nem volt túl stabil az autó.

>> SzervizChrisVaughn // Alfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2014-05-17

Nincs előzménye, egyszerűen csak nem volt még amióta nálam az autó. Gondoltam elviszem és beállíttatom. Olcsóbb mint egy új garnitúra gumi. :)
Átnézték a futóművet, rendben van, a szilentek kicsi öregek, de nincsenek kiszakadva. A 18-as kerekeimre nem tudták rárakni a gépet, így kölcsön kellett kérnem Peti téli garnitúráját, úgyhogy az került fel arra a kis időre. Éljen a narancs. :)

Futómű állítás: 5.000.-
Kerék le-fel: 1.000.-

A melót Kurityánba végezte a Gésa autószerviz. A tulaj megmutatta a limitált Porschéjét, amiből 12db készült összesen, és 2db van belőle Európában. Egyik az övé. Eszméletlen, bánom, hogy nem fotóztam le...

>> SzervizFairlane // Alfa GT 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2014-01-21

Megejtettünk egy futómű beállítást.
Cseh-Mart, határ út. Még mindig profik.

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2013-04-09

Gyakorlatilag megújult az autóm eleje. Kormányművet kellett cserélni (szerencsére garanciában) + két felső lengőkar + jobb oldali alsó lengőkar. 68 ezer kilométert bírtak a gyáriak, 18/17-es kerekeken Budapesten talán ez nem is rossz. Bár azért hozzáteszem, hogy a szilentek már jóval korábban elkezdtek nyöszögni... A szervizbe már az új nyári kerekeken mentem, így a futóműállítást is csak egyszer kellett megcsinálni.

Mire jó a meghoszabbított garancia? Hamarosan megújul az autóm jobb oldala is: új kilincs, új ülésfűtés-kapcsoló is érkezik. Ezeken kívül úgy tűnik, hogy lassan ki kell cserélni a hűtőt (!), mert szivárog valahol a tömítésnél... Semmi külsérelmi nyom nincs rajta, úgyhogy egy újabb anyagfáradás tanúi lehetünk... Az első ilyen a vízpumpám volt, amely megmagyarázhatatlan okok miatt 43 ezer kilométernél megadta magát.

A vezetőülésem bőrhuzatának kálváriája is folytatódik, ismét megjelent rajta egy kis repedés. Ezúttal szivaccsal együtt lesz cserélve... Előzmények: második csere, első csere.

>> SzervizFairlane // Alfa GT 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2012-10-29

Vétel után csak egy rettenetesen reccsenő lengőkart cseréltem. A többit Zé mester tanácsára mostanáig koptattam, hogy rendesen b@szódjanak el :)

Cserélve lett többek közt elöl a két alsó és a múltkor nem cserélt felső lengőkar, stabszilentek, ilyenolyan összekötők, féltengelycsillag; hátul szintén jópár dolog.

Most remélem egy darabig kuss lesz :)

Ja azon kissé meglepődtem, hogy a hátsó futóműben van műanyag alkatrész is, egy kis összekötő pálca személyében... :O

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2011-08-12

A téli-nyári gumicsere után elmaradt a futóműbeállítás, így ezt most a nyaralás előtt bepótoltam. A beállítást az Autóház Budaörsnél végezték.

Jobbra húzott az autó, illetve múltkor belementem egy nagyobb kátyúba is, jó volt, hogy átnézték. Az adatokból látszik, hogy főleg a kerékösszetartáson kellett állítani, de most minden rendben van. Picit most is jobbra húz, de sokkal hosszabb idő után kezd el kitérni, mint előtte.

Cserélték a rendszámtábla világítás izzóit is, mert az egyik kiégett.

Köszönöm Horváth Lacinak a segítséget!

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2010-11-22

28 ezer km-nél elkezdett búgni a futómű, és már egy ideje erős kopogás is jött az első kerekek felől. Korainak tartottam mindkét hibát, ilyen kevés km-nél - szerencsére ezzel az Autóház Budaörs és a FAM is egyetértett, így a stabilizátor rudat, valamint a jobb oldali kerékcsapágyat is garanciában cserélték.

A művelet végén sor került egy futóműbeállításra is.