A bal hátsó ABS jeladó hibát jelzett (Incorrect number of teeth on phonic wheel), először a nemrég kicserélt kerékcsapágyra gondoltunk, hogy az okozhatta, így ki lett cserélve egy másikra.
Sajnos a hiba ez után is fennállt, így egy kicsit elnapoltuk a dolgot, elkezdtünk ABS jeladót keresni. Idő közben néha elaludt a visszajelző, ilyenkor az ABS is működött. Most pár ezer kilométer óta tünetmentes a beteg, úgyhogy örülünk... :)
A kerékcsapágy cserével együtt kapott még új hátsó betéteket, a tárcsák is fel lettek szabályozva, illetve a bal oldalra egy új féktárcsa porvédő lemez is bekerült, mert az előző már szét volt rohadva (a jobb még várat magára)
Pár kiégett izzó is cserélve lett a műszerfalban, így már minden jól látszódik. :)
270000 km
Ezt a szépséget eléggé elhanyagolt állapotban vettem, jó ideje nem volt használva. Lehangoló látványt nyújtott, de én megláttam benne a szépet és a jót! :) Az első napját nálunk úgy kezdte, hogy majd' egy napig ganajoztuk belül... :S
A végcél ebben az esetben sem titok: ez az autó érdemes arra, hogy rendbe tegyem, és valaki más élvezze vele az utat a későbbiekben... Ergo: eladó lesz ez is.
Rövidesen megtörtént a bal első belső féltengely-csukló cseréje Zé-nél, majd nemrégen a "Jano-dob"-nál felhelyeztettem egy hátsó sportdobot. Igyekeztem megtartani a gyári kinézetet, szerintem gyönyörű lett. A nagy hang mellőzését kértem ( öregszem?! ). A rendszer többi része jó állapotú, még a katalizátor is 100 %-on dolgozik.
Általánosságban elmondható, hogy korához képest ragyogó állapotú az alja, az emelési pontok környéke is kiváló kondíciónak örvendenek.
Átírás. ( huhh... durva. )
Beszerzésre került egy komplett ABS, Zé fogja beszerelni más dolgokkal egyetemben.
Pár apróság ( ICS gombok pl. ) cserélve lettek belül.
Folyt. köv.