Blog >> steinhof
Régóta szerettem volna vonóhorgot, de a 159 berlina és a vonóhorog számomra nem összeegyeztethető :) A Stelvio viszont már más tészta, ezen el tudom képzelni, persze csak valami kulturált, levehető változatban. Győrújbaráton Stipsits Dénest kerestem meg, Ő intézte a beszerzést, beépítést és bekötést is. (Steinhof W10-03 6007 A50-X)
Saját építésű relés megoldás lett az eredmény, az index terhelésre sípol.
Vettem hozzá egy 13 -> 7 pólusú átalakítót is.
Kissé túllépve a százezret, ma meg lett ejtve a nagyszervíz. Ki lettek cserélve:
- Keresztlengőkar hátsó-hátsó 2db (az új tipushoz való)
- Keresztlengőkar hátsó-első 2db (az új tipushoz való)
- Hátsó tengelycsonk szilent ( Csonkaállvány szilent) 2 db
- szerviz szett ( 5 l. Selenia Alfa 20K, gyári olajszűrő, gyári levegőszűrő, pollenszűrő )
- Első féktárcsa (Steinhof fúrt) + első fékbetét + fékcső (Akron)
- Hátsó féktárcsa (Steinhof fúrt) + hátsó fékbetét + fékcső (Akron)
- NGK gyertyaszett
- Ablaktörlő spriccni
- Ablaktörlő lapát (gyári)
- Légzsáktakaró fedél patentek
...Hát ennyi. :) Egetverő változást nem érzek a szervíz után, mivel az autó előtte is szinte tökéletes volt. Az új fékekkel egyenlőre óvatos vagyok, nagyon kiváncsi leszek rájuk párezer km után.
Alkatrészek by Elaforg, a munkálatok most is Német Misi dunakeszi műhelyében folytak, és számomra még mindig ők a legjobbak! :)
Fékbetét cserekor már látszódott, hogy nem sok van a tárcsából, így gyorsan a tárcsák is beszerzésre kerültek.
Le is lett tesztelve rögtön...nem tűnik rosszabbnak a DSP-nél...de jobbnak sem:)
Fúrt Steinhof :)
ui: közben már bizonyított: akkora xar, hogy leírhatatlan. Nulla fékhatás, életveszélyes....hagyjuk meg a germánoknak...