A sötétített hátsó szélvédő nagyon megnehezítette az esti tolatásokat. Tolató radar jó lett volna, de nem akartam megfurkálni az ütközőt. Ezért olyan típust választottam aminek az antennáját az ütköző műanyagjának a belsejére kell felragasztani. Az ütköző leszedése könnyen ment. Arra is jó volt ez, hogy lássam, hogy a műanyag jótét takarása mögött mi a helyzet: szerencsére törés és/vagy rozsda nyoma sincs :O) . Ennek megörültem, mert az ütközőn látszik, hogy fényezték, de szerintem csak kisebb meghúzás lehetett...
Összeszerelés és a tolató lámpára bekötés után ki is próbáltam. Elsőre nem működött, nem érzékelt semmit, aztán rájöttem, hogy a forrasztópákához kihozott hosszabbítót ki kellene húzni a konnektorból és valóban, a 230V megzavarta...
Utána már jól működött. Egyik hátránya (ha ezt annak lehet venni), hogy csak akkor jelez, amikor mozog az autó. Ha tolatás közben el kezd lassan/gyorsan/majd folyamatosan sípolni és megállok, akkor abbahagyja a sípolást, ha utána tovább tolatok, akkor a sípolást onnan folytatja ahol abbahagyta. A másik hátrány, hogy az egész ütközőt egy zónaként kezeli.
Nekem ezek nem jelentenek problémát, viszont az számít, hogy nem kellett kifurkálni az ütközőt és elrondítani kerek jeladókkal...
Mikor vettem a hangszórókat, megláttam a polcon, nagyon kedvező áron a tolatóradart, utolsó darabként árulták, ma meg is vettem, és be is építettem. A tolató lámpának a vezetékére csatlakoztattam, könnyű dolgom volt, mert már előbbre eltávolítottam a kárpitot a csomagtartóban a készülő mély láda miatt, de erről majd később.
A vezetékeket a rendszámtábla világítás vezetékei mellett lehetett befűzni a kasztniba. Közben meg is halt a balos rendszámtábla világítás izzója, így azt is kicseréltem. Összességében 1,5 óra alatt be is szereltem, kicsit magasabbra került mint a gyárilag elhelyezettek , de nekem így is tetszik :))