Igazából nagy szükség nem volt rá. Pár hete valaki árult itt ilyet, utánajártam, hogy mi is ez pontosan. Arról lemaradtam, de az eBay-en találtam.
A lényeg, hogy megfúrni nem kell a hátsó lökhárítót, a felrakása belülről történik. YouTube-on van pár teszt a működéséről, kívülről semmi nem látszik belőle. Felszerelése hamarosan megtörténik majd.
Beépítésre került egy parkoló radar szett hátra.
Nézd meg a képet. Látod? Nem? Ez a lényeg, ugyanis ez elektromágneses.
Egy szalagot kell a lökhárítóba ragasztani, majd a tolató lámpára kötni.
Eddig azért nem szerettem volna radart, mert azok a ronda szenzorok elcsúfították volna. Így viszont tökéletes.
Fairlane-tól vettem át, kb. 1óra volt a beszerelése!
Youtube-ról videó működés közben. Nyilván nem a sajátom
Néhány héttel ezelőtt, a központi kijelző kiírt egy a parkolóradarral kapcsolatos hibát.
Kiolvasás után megtudtam, hogy mi is a hiba oka.
A hiba kód:
1: C1006 - Bal első belső érzékelő. A hiba oka, hogy a vezérlő nem kapott jelet a szenzortól.
Pont arról az érzékelőről beszélünk, amely megvételkor – feltehetőleg egy apró koccanás következtében – be volt csúszva, és amit az első lökhárító levételkor helyre tettem.
A gyanúm az volt, hogy az érzékelő csatlakozóját figyelmetlenség következtében kimozgattam.
Az új Scudetto beszerelésekor, ismét le kellett vennem az első lökhárítót, és a lökös stekkerek szétbontásakor szembesültem az APS csatlakozájának oxidációjával (1-4. kép). Ez ugye annak tükrében érdekes, hogy e stekkernek márciusban még kutya baja se volt.
Segítségül hívtam legjobb barátaimat (kontaktisztító szett) (5. kép), valamint egy drótkefét, melyekkel újjávarázsoltam a kontaktust.
Azóta nem jött semmilyen hiba és rendellenesség…