Blog >> 33
Éppen Erdélyben vagyunk. Az idevezető utat gyönyörűen teljesitette, 6,9l! átlagfogyasztással. Amerre mentünk eddig, mindenhol megnézték, valahol még fényképezték is. Hihetetlen.
Egyszerűen nem tetszett, hogy fekete:D Egy kis csiszolás, egy kis alapozás, egy kis maradék festék keresés és kész is lett:D Érdekes, hogy ezt a festéket pirosként adták el...:)
Ez is cserélődött, szűrővel együtt. A tank szellőztető rendszerét át kellett fújni, nem tudta szívni rendesen a naftát.
régóta szemeztem ezzel a dologgal, hogy kéne nekem sárga ködlámpa.. rendeltem is egy "havernál" 3000k xenon szettet még januárban, ami mai napig nem jött meg.. így ez le van sz@rva, leltem az ebay-en sárga halogént , szóltam is rögtön Szabeee-nak hogy legyen szives megrendelni nekem (köszi Szabi még 1x).. ma megjött, be is raktam... kiváncsi leszek rá sötétben :)
Kicsit beette magát a fékpor a fehér festésbe. Kapott mind a 4 felni a Zé. féle csodaszerből, az eredmény magáért beszél szerintem.
Az egész ötlet a D.Z. tuning&service konyhájáról származik, ahol kipattant az ötlet.
Mivel elég gyér volt este a világításom a HOD izzó ellenére, ezért tennem kellett valamit. A balos lámpám amúgy is DEPO volt és törött is a háza. Sikerült beszerezni eredeti Carello-t helyette, párban egy jobbos DEPOval. A DEPO pár ment tartalékba, a Carellonak nekiestem. Volt itthon egy tré 45ös lámpám, abból kiszedtem, meg találtam még a garázsban pár projektort. Kicsit alakítani kellett rajtuk, de össze lehetett házasítani. A búrákat és egyéb alkatrészeket a mosogatógép megpucolta:)
Teszt este, sötétben.
Végre bekerült a szokásos, sokat megélt rendszer. Alpine fej, Blaupunkt GT első szett, Crunch blackmaxxx erősítő, 38as DLD láda.
Ma sort kerítettem a bal első horpadás javítására. Korábban Tdi75 cartárssal bizniszeltünk sárvédőt, még fújnom se kell. Mivel a régit úgyis leszedtem, ezért a kerékjáratban fellelhető felületi rozsdákat (mert más nincs!) kezeltem, majd kapott némi védőréteget, utána fehér festést. Holnap a jobb oldalon is ugyanez.