Blog >> 33
Eladó a vas. Tisztában vagyok vele, h nem fog hamar új gazdára találni, de talán jó helye lesz.
Sok dolog meg lett rajta csinálva, a legutóbbi bejegyzés óta, pl a komplett futómű megújult. Gátlók felújítva, toronycsapágyak újak elöl, valamint az összes szilent, gömbfej új. Talán a legnagyobb változás, h megkapta hátra a gyári tárcsaféket, természetesen új kerékagyakkal, fékekkel, mindennel, ahogy azt kell. Ha valakit érdekel, személyesen, telefonon, galambpostával, stb... mesélek róla bővebben....
Hosszú éveken át szolgált minket, ahova kellet mindíg elvitt. sajnos már az utolsó évben nagyon beteg volt. Meg kellet válnitőle. bár a következő gazdája és egyben utolsó csak dícsérte. végül elkisérte az utólsó útjára.
Megadta magát a balos, cserélve bontottra
Szép tavaszi nap volt... Békésen autókáztam a 0áson, a belső sávban, amikor hallottam egy nagy fémes csattanást, kihúzódtam, finoman fékeztem, amikor még egy ugyanolyan csattanást hallottam, ezzel egy időben majdnem kitépte a kezemből a kormányt. Megálltam a leálló sávba. A jobb első kerékből két csavart elhagytam. Azt tudtam, h a 4ből kb 1 csavar fogja azt a kereket, mert szarok a menetek az agyban, de reméltem, h még egy kicsit kibírja. Anyám hozott otthonról csavarokat, elgurultam Zé.-hez, ahol sikerült kicserélnem a kerékagyat. Ezúton is köszönet neki az alkatrészért és a placcért
Kiégett az egyik szofita izzó a beltérben, ez egy kisebb lavinát indított el. A vége az lett, hogy ledesítettem az egész beltér világítást, és az összes külső világításom működik, még a ködlámpa is :)
ma beszereltem a novemberben vásárolt led lapokat az első ajtók alá, holnap ha minden jól megy, megkapják a hátsó ajtók is :)
Megtörtént az olajcsere, Zé.-nek megint hatalmas köszönet :) A szokásos Comma Eurolite került bele