Blog >> ízzítás
Egyik nap munka után ülök az autóba indít és utána az Izzítás lámpa vissza villog nekem hurrá! Ki olvastam a hibakódot a képen látszik minden. Nem volt egyértelmű így Kristyon kollégával megnéztük a relét kattan elvileg az működik.Akkor gyertya hopp hopp csak,hogy ez nem 16v és nincs jó helyen nagyon nincs. Aztán pár nap múlva rászántam magam és kimértem a gyertyákat a 3-dik hengernél szar is volt. Rendeltem egy Bosch gyertyát és végül egész könnyedén ki is jött a régi. Volt bennem para,hogy mennyire akar megindulni majd de nem volt gond. Az újat réz pasztával megkentem biztos ami biztos és egész hamar meg is voltam a cserével. Annyi volt utána,hogy nem tűnt el magától a hiba ki kellett törölni most megint jó. Tudom tudom,hogy mind a 4et kellene cserélni de nyár van és tényleg szar helyen vannak majd ha kéri csak akkor cserélem inkább.
Megint dobálta a turbó nyomás problémát a gép, így tegnap ismét meglátogattam Csöri mestert. és átvizsgálás után egy vákum cső lett kicserélve. Most ismét jól viselkedik a gép.
A nehézkes indításra egyenlőre az izzító relé halálára került a gyanakodás, egyszerűen nem adott feszt a gyertyáknak, még tegnap szét szedtem, de nem láttam benne semmi problémára utaló nyomot, fesz adásra be is húzott a relé, ma átméregettem a csatlakozási pontokat is, és ott sem találtam problémát. Vissza szerelés után viszont kifogástalanul működik, nem tudom mi lehetett vele a gond...