Blog >> hifi >> jvc

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-04-09

Ma visszatértem az autóvillamossági szerelő sráchoz, hogy végre tényleg beépüljön az adapter, amelynek segítségével a gyári, kormányon lévő gombokkal is tudom kezelni a JVC fejet. A technikai fennakadás oka tegnap előtt az volt, hogy helyszűke miatt egy-két korábban feleslegesnek vélt csatlakozó is ki lett szedve. Természetesn jól el is pakoltam őket... Ez hiba volt, mert most az egyikre szükség lett volna. Ezért segítségül hívtam George-ot, hogy megnézzük, az Ő autójában hogyan is van a csatlakozók bekötése. Nem akartuk találgatásra bízni a dolgot, így azért egyszerűbb. Miután megnéztük az eredeti állapotot, kiderült, hogy hiába, mert pár kábel még így is hiányzik nálam. Miután minden szét lett borítva, kiderült, hogy az viszont mégis megvan, csak jól elbújt. :-) Lényeg, hogy pár órás küzdelem után most már hibátlanul működik minden, szakszerűen beszerelve. És végre a fejegység is tökéletesen a helyére került. :-)
Ezen kívül volt még egy kis problémám, valahonnan generátor hang jött a hangszórókon keresztül. Ahogy lenyomtam a gázpedált, a fordulatszám függvényében jött a zúgás. Kicsit idegesítő volt, így egy zajszűrő is beépítésre került. Most már tökéletes, a zaj megszűnt. Cserébe kiment a tápkábelen lévő biztosíték, azt majd kell vennem. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-04-07

Ma megint piszkáltuk picit a hifit, bár inkább látványilag, mint hangzásilag. :-) Már régóta terv volt (az előző autómnál is), hogy kapjon egy védő rácsot a mélynyomó a csomagtartóban. Az előző kocsimnál végül ebből nem lett semmi, de most viszont bekerült ez is a helyére. Stílusosan, ha már minden Vibe (na jó, a fejegységet leszámítva), akkor legyen ez is Vibe! Ma be is lett szerelve, és azon túl, hogy praktikus, még jól is néz ki. :-)
Megpróbáltuk beszerelni a kormány-távirányító adaptert, és ez majdnem sikerült is, míg egy kis technikai problémába nem ütköztünk. Erre pénteken térünk majd vissza. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-30

Meg is érkezett Angliából a csomag. Ezt villámgyorsan postázták, még nincs egy hete, hogy megrendeltem. Nem sokára beszerelésre kerül, és ismét használhatom a multikormány gombjait. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-24

Mióta ki lett cserélve a fejegységem, azóta nem tudom használni a kormányon lévő gombokat a hangerő és egyéb dolgok kezelésére. Annyira megszoktam már őket, hogy hiányoznak. :-) Hallottam róla, hogy létezik olyan adapter, amely az utólagos fejegységekhez jó, és a gyári irányítással össze lehet kötni. Először e-mailben megkerestem a JVC képviseletét, de válaszra sem méltattak. Egy-két héttel később felhívtam őket telefonon is, de fogalmuk sem volt róla, hogy mit is akarok pontosan. Lényeg, hogy nem tudtak segíteni. Aztán teljesen véletlenül, a neten böngészve rátátaltam arra, ami kell nekem. A kis hazánkban lévő boltban viszonylag borsos árat láttam, így ismét az E-Bay-t hívtam segítségül. És még postaköltséggel együtt is majdnem az itthoni ár feléért ráleltem a keresett dologra. Gyors levélváltás az eladóval, és kiderült, hogy tényleg erre van szükségem. Úgyhogy megrendeltem, és most várom, hogy Angliából megérkezzen. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-11-29

Ma Zottya segítségével beépült az új fejegység. Hatalmas köszönettel és hálával tartozok Neki, mert nem volt kis munka. Az idő ugyan nem volt rossz, de azért melegünk sem volt a parkolóban. És mivel a kütyü az USA-ból érkezett, így az európai szabványoknak nem teljesen megfelelőek a csatlakozók. Vasárnap lévén sok bolt nem volt nyitva, rádióátalakító csatit a Pólus Centerben lévő Boombasstikban sikerült venni, de másmilyen cuccuk nem volt. Így a többi át lett kötözgetve. Na, meg a BOSE cucc is bekavart egy kicsit, rá kellett jönni, hogy pontosan melyik színű zsinór hova is vezet, és először kicsit találomra lettek bekötve a hangszórók. Csak egy stimmelt. :-) De aztán Zottya mindent megoldott nekem. Nem tökéletes még minden, de most még nem is volt ez cél, hiszen ha majd a BOSE kikerül, és átveszi a helyét az új hifi, akkor lesz majd minden a helyére pakolva. De átmenetileg használható, és ezzel most elégedett vagyok. :-)

Ja, és George-tól beépítőkeretem is van, kétezeré'... :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-11-28

Kicsit aggódtam, hogy az E-Bay-en megrendelt fejegység mikor ér ide. Ugyanis kaptam egy e-mailt a cégtől, akitől rendeltem, hogy feladták postán. Aztán kaptam még egy e-mailt, hogy sajnos a készletük kifogyott, így döntsem el, hogy mit szeretnék (pénzt visszakapni, várni, vagy egy komolyabb cuccot ugyan ebben az árban). Majd megint jött egy e-mail, hogy regisztrált a küldemény, így az interneten figyelhetem, hogy éppen merre tart... Kicsit össze voltam zavarodva, és átmenetileg a figyelő oldal sem működött. De aztán kaptam infókat a csomag hollétéről. Majd végül múlt hét pénteken jött egy levél is, mely a postától érkezett, hogy itt van a cuccom, csak vámolásra vár, kell nekik a számla.
Be is vittem, gyorsan kiszámolták, hogy mennyit kell fizetnem, és fél óra alatt eltudtam intézni mindent. Az adó és a vám összege mindössze 13900 Ft volt, ami még hozzájön az eredeti árhoz, így végül egészen pontosan 66477 Ft-omba került a fejegység. Szerintem nagyon baráti ár, és simán megérte. Most beszerelésre vár, de hamarosan ez is be fog következni... :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-11-01

Hónapok óta kinéztem egy fejegységet. Viszont elég magas ára van, persze a tudása is nagy. Mivel Magyarországon 100ezer Ft körüli összegbe kerül, elkezdtem nézelődni az E-Bay-en, hátha találok olcsóbban. Németországban lett is volna már egész elfogadható áron, és Kócosw kollégával le is zsíroztam, hogy majd ő hazaszállítja nekem. Éppen beszéltük meg a részleteket MSN-en, mikor ráakadtam egy elég jó vételi lehetőségre. Szintén E-Bay, szintén új termék garanciával, de másik országból... Szállítási költséggel iszonyatosan baráti áron. Úgyhogy le is csaptam egy példányra. Most várom, hogy megérkezzen. :-)
Ja, és a legfontosabb. Ez egy JVC KD-AVX44-es példány. Asszem nem szar. :-)

(Zárójelben jegyzem meg, hogy elfeledkeztem arról a tényről, hogy ez bizony EU-n kívüli országból érkezik. Vagyis itt még vár rám egy kis adó- és vámköltség. Ennek mondjuk annyira nem örülök, de számításaim szerint még ezek után is bőven az itthoni beszerzési ár alatt leszek...)

>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-02-19

Ma minden a helyere került. Az install erdekessege a Ground Zero duplaszett hajtasa.
A duplaszett egy hangvaltoval rendelkezik. A sracokkal Kisbéren ugy beszéltük meg ,hogy a Hertz hidalva oldalanként hajtja a duplaszetteket.Nemkis dinamikat kölcsönöz ez a hajtasi mod :)))Folyton azon van,hogy lelökje a gyari hangszororacsot...
A Ground Zero monoblokk hajtja a Ranbow Hammer 10" ládát.
A JVC pedig Audison drotokon keresztük szallitja a jeleket az erösitök fele.Az erösitök tapellatasat 2db 0.8 F-os Audison kondi vegzi 16-os es 10-es Audison FPK tapkabeleken keresztül.
Valamint az Eonon kandikamera is felkerült a rendszám föle.
Igy allt össze a rendszer.Jopar honap tervezgetesenek,keresgelesenek eredmenye keppen.
Köszönet a beszerzesekert Janosnak, a beszerelesert Tamasnak, es a többi segitsegert , Krisztinámnak, Edesapamnak, Lajos bacsinak, es Rolinak.

>> Tuning és extraWickey // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2007-12-26

Nos, fél éve a garázsban poshad a 2F kondi az ötcsatornás erősítő meg a 100A-s kábelszett.
A hangszóró és tápkábelek már el vannak vezetve a csomagtartóba, követte őket a három pár RCA a középboxtól a csomagtartóig, valamint az új szerzemény a JVC LHX500 installálása.
Ez utóbbi, mivel amerikai modell, pár apróságot nélkülöz: nem ismeri a páros frekvenciákat, nem tudja mi az az RDS, ellenben támogat SIRIUS-t, meg pár, európai ember által soha nem hallott okosságot. Mondjuk amíg olvassa a cd-ket, addig nem is fog hiányozni a rádió, tehát ezen sokáig nem is szívtam magam :-)
A JVC, üzemanyag, kábelek, csatlakozók, saruk satöbbi újabb 45ezer forintba kerültek..
Lassan kezdi átlépni a 200.ezer forintot a projekt, és még sehol nem tartunk... hömm...