Mutasd

>> Tuning és extra2008-06-06

Lejárt az erősítő garanciája, és még ki se lett csomagolva. Lustaság fél egészség.... én meg rohadt egészséges vagyok. Nemérdekel, nem lesz panel építve, megy az ülés hátuljára csak úgy parasztosan.

A xenon fókuszpontját nem lehet beigazítani, szóval a H7-es kiköltözik a lancsába, érdekes, abban jól világít (1.2mm-el beljebb van a fókuszpontja mint kéne, beljebb kéne tolni még az égőt, de aztatat nem lehet). A H1-es meg megy a gtv-be. Abban elfér.

>> Tuning és extra2007-12-26

Nos, fél éve a garázsban poshad a 2F kondi az ötcsatornás erősítő meg a 100A-s kábelszett.
A hangszóró és tápkábelek már el vannak vezetve a csomagtartóba, követte őket a három pár RCA a középboxtól a csomagtartóig, valamint az új szerzemény a JVC LHX500 installálása.
Ez utóbbi, mivel amerikai modell, pár apróságot nélkülöz: nem ismeri a páros frekvenciákat, nem tudja mi az az RDS, ellenben támogat SIRIUS-t, meg pár, európai ember által soha nem hallott okosságot. Mondjuk amíg olvassa a cd-ket, addig nem is fog hiányozni a rádió, tehát ezen sokáig nem is szívtam magam :-)
A JVC, üzemanyag, kábelek, csatlakozók, saruk satöbbi újabb 45ezer forintba kerültek..
Lassan kezdi átlépni a 200.ezer forintot a projekt, és még sehol nem tartunk... hömm...

>> Tuning és extra2007-11-25

Hát, eljött a nagy megvilágosodás napja.
A LEDtechniktől beköltözött az autóba 2 darab 50W-os 5000K-s xenon szett, H7es a tompítottba, és H1-es a reflektorba (vagy fordítva, ahogy kell).

Első észrevétel: bullshit. Fénye aaaz van, de hogy az izzók fókuszpontja nem ugyanoda esik, az kurvaisten. Tehát világít ez mindenfelé. Megoldás: ki kell venni majd a lámpát, és elvégezni több bonyolult kísérletet amíg meg nem kerül a rendes pozíciója az égőnek.
Már előre élvezem.

>> Szerviz2007-09-12

Szombaton kegyetlenül meggyűlöltem az autó hülye vicceit.
Pár hete kiégett a bal első helyzetjelző. Gondoltam, majd veszek égőt a benzinkúton a következő tankolásnál. A kúton nem volt. Hazafelé megálltam egy másikon, ott sem volt. A fékszervízzel és a hűtőventillátor javításával egyidőben (lásd előző post) meg is vásároltam a Hella H6W halogén helyzetjelző izzót, miután 600 forint fölötti ára volt, ezért csak egy darabot. Kicseréltem szombat este, és az a meglepetés ért, hogy nem aludt el a visszajelző a műszerfalon. Lekapcsoltam a tompítottat, kiszálltam, és azt hittem hogy ez valami vicc. A bal oldali (új Hella) vidáman világított, ellenben a jobb oldali is kiégett. Alig egy-két hétre rá.

Nagyon begurultam. Szerencsére Vácon a Meteorban 1532 forintért kaptam KÉT darab helyzetjelző izzót. A másik ment az égőkészletbe. Most pöpec. Kérdés meddig, ámbár a használt égők is működtek 50.000 km-en, (azaz jó ezer üzemórán) át, most cseréltem őket először. Ami meglepő, hogy szinte egyszerre mentek tönkre.

>> Szerviz2007-09-08

Időszakos szervíz volt ma. Pár apróság ki lett cserélve ami nem várhatott további 6-7 ezer km-et a 120ezres szervízig.
A legfontosabb, hogy beszólt a géperejű jármű, hogy "replace brake pads, go to dealer". Na, ilyen apróságért nem megyünk a dealerhez, de mindenképp javítandó. Továbbá elszállt a hűtőventillátor előtétellenállata, így a hűtővizem a mostanában gyakori dugóban ücsörgéseim alatt simán verdeste a 100 fokot, amit nem tartottam egészségesnek. (TIPP: Ilyen esetben bekapcsolt klíma segít kordában tartani a hűtővizet is!)

* Bal első helyzetjelző izzó, Hella: 684 Ft
* Előtétellenállás a hűtőventillátorhoz, gyári: 5764 Ft
* Hátsó ablaktörlő lapát, Valeo 380mm: 1393 Ft.
* Első féktárcsa, AP, párban: 20516 Ft.
* Első fékbetét, gyári: 12200 Ft.

A fék érezhetően gyengébb, mint a régi, vállas, és huplis tárcsa + kopott betét volt. Ez remélhetőleg csak átmeneti amíg be nem kopik valamelyest.
A helyzetjelző meg menjen a kurva anyjába. Kicseréltem a bal elsőt, erre szinte azonnal kiégett a jobb első is. Ilyen a mesében sincs.

>> Tuning és extra2007-07-14

Hifi projekt in progress. Az alábbi komponenseket vettem meg:
5csatornás erősítő: 23275
2F kondenzátor: 13598
Dietz 100A kábelszett: 10903
Dietz 5m RCA kábel: 1610
Autórádió keret 156 2002-: 3160
JBL CS2165C komponens szett előre: 16990
JBL CS2165 kétutas szett hátra: 10990
Hangszórókábelek, csatlakozók, zsugorcsövek satöbbi: ~4500HUF
A beépítéséről később :-)

>> Szerviz2007-05-23

No. Letesztelem ezt a blog dolgot. Az alapelv az lesz, hogy minden autó jelen állapota a bekerülési érték, nincs visszamenőleges adatfeltöltögetés, ami mostantól előjön az be lesz irogatva.
A május 22.-i nagy zuhé után vettem észre hogy a jobb oldali hátsó rendszámtáblavilágítás kiégett. Egy napra rá megálltam egy útbaeső benzinkúton, és 99 HUF ellenében beruháztam egy vadonat új izzóra.