Ma elgurultunk Csörihez, hogy a hátsó fékerő szabályozót kicserélje.
Ahogy Murphy mondta „ami elromolhat, az el is romlik” - tehát egy alkatrész cseréje is csak bonyolult lehet.
Az elmúlt 14 év során dolgozott a korrózió. Eltörtek a csövek. Elsőre nem is az, amelyiket tekerték. Gyakorlatilag egy fékcsövet lehetett volna kitekerni belőle. Azt meg minek. Cserélni kellene őket.
Gyári nincs, illetve a négy közül csak egy. Nem is olcsó...
Szóval le kell gyártatni a négy becsatlakozó fékcsövet, úgyhogy a Pók Várpalotán maradt...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054733t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054734t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054735t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054736t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054737t.jpg)