Blog >> pressure
Általában azzal kezdtem minden utamat, hogy leszaladtam a kútra nyomást ellenőrizni és fújni bele, ha kell. Gondoltam optimalizálom az időmet azzal, hogy lemérem bárhol és bármikor, amikor akarom és csak akkor megyek a kútra, ha tényleg szükséges.
Az autóm gondoskodik a boldog, új, évről. Reggeltől így viselkedik, olajszint kb. 90%-on, hidegen-melegen, alacsony-magas fordulaton is produkálja. Nem tűnik el. Nem csörög, nem csattog, nem füstöl, a reggeli tesztkörön is sikeresen átment, így valószínűsíthető, hogy olajgomba.
Leraktam a kocsit, amíg ki nem nyitnak a műhelyek addig off. Egy olajnyomást azért nézetek mielőtt megrendelem a gombát...
2014.01.02. - Update1.:
Elvittem az autót a Korrekt 2000 Kft.-hez, olajnyomás mérésre, ott azt tanácsolta a szerelő, hogy fektessek be inkább egy olajgombára, és hagyjuk a nyomásmérést, ha csak ennyi a hiba. "Ennyi" alatt azt értem, hogy nem kopog, nem füstöl, megy szépen mint azelőtt. Azt is mondta, ha komolyabb baj lenne, már a műhelyig sem értem volna le. Így a Unixban megvettem a gombát, kőkemény 1740Ft-ot fizettem érte. Már csak keresnem kell valakit aki kicserélni...
2014.01.04. - Update2.:
Olajgomba cserélve, a hiba nem szűnt meg. Mégis csak olajnyomás mérés lesz hétfőn...
2014.01.06. - Update3.:
8-kor hívtam is a Korrekt 2000-et, hogy adjanak időpontot nyomásmérésre, azt mondták vigyem le és megcsinálják azonnal. Meg is lett, kb. 45percig tartott a mérő bekötése, olyan sz*r, hozzáférhetetlen helyen van. A nyomás rendben van, 3bar-t mutatott a műszer. Valami elektronikai dolog lesz, majd Gulyás Laci remélhetőleg megmondja.
Nagyon korrekt áron dolgoztak, 2500Ft-ot fizettem a mérésért.
2014.01.09. - Update4.:
Laci megtalálta a hibát, csatlakozó gond volt, vagy beázott vagy túl sok kosz került bele. Délelőtt 10-től, délután 4-ig bajlódott vele, de csak sikerült.
Újabb 5k-ba került ez a mutatvány, de most már legalább rendben van az autó.
Össz. 9240Ft-ba került az "olajnyomás alacsony" mutatvány.